Toon posts:

[ervaringen] Nview monitor en tvbeeld tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er ervaring mee om met een videokaart met 2 monitor uitgangen de ene keer 2 monitoren aan te sturen en dan omschakelen naar 1 monitor en dan tegelijk TVout of kan dit niet ?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja dat kan. De meeste videokaarten hebben nu wel 2xVGA (of DVI) en een tv-out, zodat je alle kabels altijd aangesloten kan laten.

Maar als je problemen hebt kan je hier wel terecht door zoeken/posten. Nu is de vraag eigenlijk te algemeen.

{signature}

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat jij vraagt: van 2 monitoren naar 1 monitor en 1 tv-out wil prima. Wat dan handig is dat beelden van WMP automatisch "gevuld" op tv verschijnen.

Verwijderd

Topicstarter
dat het kan geloof ik ook wel.
het gaat mij erom wie heeft zo,n opstelling en werkt het zonder extra programmas zoals tvtool

Verwijderd

Ik heb daar ervaring mee, en het werkt prima. Ik heb zelf een Asus V9560 TD (FX5600), die heeft DSub, DVI en TV-out. Ik heb meestal slechts 1 monitor en m'n tv aangesloten, maar soms de 2e monitor er ook nog eens bij (toen ik het ding net had heb ik de situatie zoals jij die beschrijft natuurlijk meteen getest :*)). Ik heb voor elke situatie die bij mij voorkomt een profiel gemaakt, en daar switch ik gewoon tussen. Zolang je maar met die nView profielen werkt en daarin alles goed instelt, kan er niets fout gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 14:14:
Ik heb daar ervaring mee, en het werkt prima. Ik heb zelf een Asus V9560 TD (FX5600), die heeft DSub, DVI en TV-out. Ik heb meestal slechts 1 monitor en m'n tv aangesloten, maar soms de 2e monitor er ook nog eens bij (toen ik het ding net had heb ik de situatie zoals jij die beschrijft natuurlijk meteen getest :*)). Ik heb voor elke situatie die bij mij voorkomt een profiel gemaakt, en daar switch ik gewoon tussen. Zolang je maar met die nView profielen werkt en daarin alles goed instelt, kan er niets fout gaan.
bedankt ik ga een nieuwe kaart kopen en ik hoop dat het net zo simpel is als jij zegt
Pagina: 1