Toon posts:

computer sluit traag af

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit zal wel in 't verkeerde forum staan majah, hier m'n 'probleempje':
mijn computer sluit de ongeveer de laatste 2 maanden traag af, en dan bedoel ik dus echt traag hij doet hier ongeveer 2/3 minuten over terwijl dat normaal 15 seconden is :? ik zou zo echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen....jullie?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat het komt door de positrone fluxtoestand van de seriele baudcompensator :/

We hebben wat meer informatie nodig ;)

OS?
PC specs?
Wat start er zoal bij het starten van windows?
Al eens alles uitgezet bij msconfig?
Al eens gekeken bij eventvwr.msc?

overigens denk ik dat dit een OS probleem is, dus iets voor WOS/SA

Verwijderd

Topicstarter
specs: intel pentium 4 2,4Ghz, 512 DDR ram, 128 MB videokaart, bij het opstarten komt dus alleen MSN, voor de rest niks.
niet uitgezet bij msconfig...

• Voutloos
  • Niet online
• Kijk eens naar alle processen in taskmanager
• Doe een keer een defrag (scheelt altijd wel iets)
• Doe een keer spybot/adaware

{signature}

Verwijderd

Denk dat je aardig wa spyware hebt en programma's draaien B) . Zoals hier al wordt gezegt: eens op psyware controleren en ook je taskmanager, waarna je ze in MSconfig voor eeuwig kan uitzetten :9

Daarnaast zeker het verkeerde forum, wat dit met videokaarten te maken heeft :?

Windows Operated Systems of Software Algemeen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 09:58 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

^^ With stupid (Voutloos), maar ik voeg nog daar aan toe:

-Windows als last resort opnieuw installen (ligt eraan hoe 'nieuw' je install is

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 07-02-2004 09:57 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Tukk
  • Laatst online: 10-08 15:37

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Als er 1 proces is dat niet WIL afsluiten gaat windows daar op zitten wachten, soms minuten, pas dan zal windows het rpoces afschieten.

Deze tijd is een instelling, dan schiet hij de processen die niet reageren veel sneller af en dan sluit je pc tenminste ook weer een beetje snel af. Zoek maar eens op msdn.microsoft.com

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47
Waarschijnlijk heeft Windows moeite met het afsluiten van een van de programma's of onderdelen daarvan. Misschien is er ergens een fout in een register geslopen. Heb je enig idee op welk onderdeel Windows blijft wachten? Dan kunnen we de fout wellicht traceren.

Hoe lang is het geleden dat je Windows voor het laatst helemaal opnieuw hebt geïnstalleerd? Dat is wel verstandig om bijv eens per jaar te doen. Dan is het probleem ongetwijfeld opgelost, en wordt de computer onder windows sowieso een flink stuk sneller van. Dus dat is mooi meegenomen.

Waarom post je deze vraag trouwens in het discussieforum over videokaarten en monitoren. Heb je een vermoeden dat het daarmee te maken kan hebben. Heb je soms sinds een maand of 2 een andere videokaart of monitor?

PS @ Tukk, je kunt de tijd wel verkorten, maar daarmee los je het probleem/conflict in Windows niet op, die fout blijft..

[ Voor 36% gewijzigd door marrabel op 07-02-2004 10:19 ]

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
heb je toevallig een logitech elite toetsenbord anders moet je daar ff de laatste drivers voor installeren

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Dit hooort niet in V&B. Ik zou 'm kunnen moven maar aangezien je zelf nog helemaal niks geprobeerd hebt vertik ik dat; check eerst eens met de search naar evt. oplossingen en tips en probeer deze uit. Mocht het allemaal niet helpen dan kun je weer een nieuw topic beginnen (in het juiste subforum) voorzien van jouw bevindingen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.