Toon posts:

Oplossing van een AJAX quiz

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of dit echt op deze site past maar toch:

Ik doen wekelijk mee aan een AJAX quiz, en ik weet één antwoord niet misschien jullie wel:

AJAX speelde kerst 1930 vriendschappelijk tegen PSV uitslag 10-2 voor AJAX, er speelde zich een opmerkelijk incident af bij deze wedstrijd, wat was dat incident?

Ajax-doelman Bonneveld ging aan de lat hangen, waarna deze brak

De kerstsfeer werd ruw verstoord door rellen

Ajax was vergeten de wedstrijd aan te kondigen; er kwamen minder dan 200 toeschouwers

PSV-speler Sjef van Run plukte de bal met zijn handen uit de kruissing; deze handsbal ontging de scheidsrechter

De wedstrijd werd gestaakt vanwege een beenbreuk bij Ajacied Anderiessen

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-01 12:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Denk dat dit in Stuffis Generalis hoort, en dit is een soort van huiswerk vraag.(welke hier dus niet mogen) Daarnaast zou ik het antwoord echt niet weten :P

Xbox Live ID:Notna8310

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Nou, huiswerkvragen (mits van enig niveau) mogen in W&L wel, maar deze vraag hoort in ieder geval niet hier. Veelal hoort een dergelijke vraag dan in het forum Stuffis Generalis, maar daartoe heeft de topicstarter nog geen toegang. Bovendien denk ik dat het daar gesloten zou worden, aangezien het niet de bedoeling is dat mensen hier quiz-antwoorden gaan uitwisselen: het idee van een quiz is juist dat je zelf de vragen beantwoord.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.