computer start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:34
ik heb gister een computer in elkaar gezet, het gaat om een normale kast, een Asrock mobo en een p4 2,8 gig. als ik deze aanzet, dan gaat de ventilator een beetje bewegen maar dan slaat ie weer af, ik hoor niet de fan van de kast bewegen.

wat kan er mis zijn

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 12:26

Arno

PF5A

Wat kan er NIET mis zijn :P

Dit is zeg maar wel bijzonder weinig informatie ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

hoeveel watt voeding ?

• donald_dick
het gaan om een asrock GE PRO-HT R3.0
een qtech kast met 350 watt
en een pentium 4 2.8 gig
alles is aangesloten volgens de mobo manuel
het lijkt als ie wel stroom krijgt omdat het blad van de ventilaotr beweegt 1 seconde, maar dan slaat ie weer af

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Ik ken het probleem, ik heb een keer zoiets gehad toen ik een PC moest fixxen bij iemand.

Het probleem lag toen bij een fout aangesloten power on button, kijk daar eens goed naar.

Verder, die voeding heb ik zelf ook, deze werkt perfect met 2 cd-spelers 1 HDD, 5 fans, dus dat zit wel goed.

Probeer ook eens te opstarten met alleen mobo, videokaart en cpu. (en voeding is ook wel handig ja :P)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• donald_dick
sokje schreef op 07 februari 2004 @ 09:16:
Ik ken het probleem, ik heb een keer zoiets gehad toen ik een PC moest fixxen bij iemand.

Het probleem lag toen bij een fout aangesloten power on button, kijk daar eens goed naar.

Verder, die voeding heb ik zelf ook, deze werkt perfect met 2 cd-spelers 1 HDD, 5 fans, dus dat zit wel goed.

Probeer ook eens te opstarten met alleen mobo, videokaart en cpu. (en voeding is ook wel handig ja :P)
heb ik al gedaan, maar dat hielp niet
weet iemand als mycom in amsterdam ook reperaties uitvoerd ?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
donald_dick schreef op 07 februari 2004 @ 09:25:
[...]

heb ik al gedaan, maar dat hielp niet
weet iemand als mycom in amsterdam ook reperaties uitvoerd ?
Ja. Maar dat had je zelf ook wel kunnen uitvinden.

En check nogmaals alle bekabeling en ook voor dingen die niet netjes zijn, heb je bijvoorbeeld precies het goede aantal afstandsbusjes gebruikt etc...

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Deze topicstart is enorm pover. Je loopt onderhand vrij lang op GoT rond, je zou toch wel moeten weten dat je eerst vooronderzoek dien te doen door o.a. de FAQ en het beleid van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen. Hier val je dus door de mand inzake het beleid.

Zie verder ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor meer info omtrent de huisregels van GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.