Zoals het topic al aangeeft, ik heb afgelopen week een powershot A80 besteld online... na een paar dagen heb ik gebeld hoe het ermee zat en wanneer ik 'm ongeveer zou krijgen, de man die ik aan de telefoon had wist me te vertellen dat ze volgende week weer binnen zouden komen en dat ik dus een exemplaar zou ontvangen medio volgende week. Nou ik opgehangen... volgende ochtend deurbel, postbode.... ik denk WOOT? hij was er toch niet meer? ik al met enige ongerustheid opengemaakt blijkt er een powershot s400/ixus 400 in te zitten... Op zich ook wel een mooie camera (en duurder) maar wat moet ik nou doen? Stel nou dat dat ding kapot gaat over 2 maanden dan zit ik er maar mee of niet? op de pakbon stond dat er een a80 is geleverd, maar dat is dus helemaal niet zo! Ik vrees dat er nou geen garantie over gegeven wordt. Ook zat er geen nl-talige handleiding bij wat op zich geen probleem is maar wel apart, het is ook echt de amerikaanse versie --> s400 en de fabrieksgarantiepapieren die erbij zitten geven ook aan: ONLY US + CANADA....
Ik ben wel beetje blij met dit ding omdat ik m heel mooi vind (ik wilde eigenlijk de ixus400 maar vond ik te duur hehe), maar toch ook weer niet omdat ik me er dus zorgen om maak ivm garanties en ik weet niet of ie wel daadwerkelijk even goed is als de A80...
Wat zouden jullie doen en misschien hebben jullie goed advies?
Ik ben wel beetje blij met dit ding omdat ik m heel mooi vind (ik wilde eigenlijk de ixus400 maar vond ik te duur hehe), maar toch ook weer niet omdat ik me er dus zorgen om maak ivm garanties en ik weet niet of ie wel daadwerkelijk even goed is als de A80...
Wat zouden jullie doen en misschien hebben jullie goed advies?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 02:50 ]