Toon posts:

Gedeeltelijk corrupte CAB repareren(LZX method).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,

ik heb een probleempje met een Cabinet bestand die gedeeltelijk corrupt.
Dit cabinet is gecomprimeerd met de LZX methode.

Het zijn enkele tientallen bestanden die corrupt zijn maar na het extracten hebben ze allemaal een grootte hebben van 0 KB. :|

Ik heb dit cabinet al geprobeert te repareren met behulp van het proggie
ACR (Advanced CAB Repair) http://www.cab-repair.com
maar dit werkt dus niet omdat ik versie 1.0 gebruik en pas in versie 1.1 is de ondersteuning van de LZX compressie methode toegevoegt.

Aangezien ik versie 1.1 nergens legaal vandaan kan halen O-) kom ik dus naar mijn wete niet verder.

Ook heb ik al gezocht naar andere proggies die de LZX methode wel ondersteunen, maar tot nu toe zonder succes. :/

Dus mijn vraag is of iemand weet hoe ik mijn cabinet kan repareren met een prog die de LZX methode ondersteunt...

Grtz,

FreaCTor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 02:48 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 02:38:
Aloha,

ik heb een probleempje met een Cabinet bestand die gedeeltelijk corrupt.
Dit cabinet is gecomprimeerd met de LZX methode.

Het zijn enkele tientallen bestanden die corrupt zijn maar na het extracten hebben ze allemaal een grootte hebben van 0 KB. :|

Ik heb dit cabinet al geprobeert te repareren met behulp van het proggie
ACR (Advanced CAB Repair) http://www.cab-repair.com
maar dit werkt dus niet omdat ik versie 1.0 gebruik en pas in versie 1.1 is de ondersteuning van de LZX compressie methode toegevoegt.

Aangezien ik versie 1.1 nergens legaal vandaan kan halen O-) kom ik dus naar mijn wete niet verder.

Ook heb ik al gezocht naar andere proggies die de LZX methode wel ondersteunen, maar tot nu toe zonder succes. :/

Dus mijn vraag is of iemand weet hoe ik mijn cabinet kan repareren met een prog die de LZX methode ondersteunt...

Grtz,

FreaCTor
Wat is de bron van die cab ? Een Microsoft-product ? Garantie op de cd claimen/duplicaat aanvragen :P

Sommige bijvoorbeeld bittorent programmas reserveren alvast de ruimte. D.w.z. er staat een bestand maar dit is er in feite nog niks gedownload :)

Verder kan je met [google=repair lzx.cab file] zat redistributors vinden :).
Ander tooltje weet ben ik nog nooit tegen gekomen.

Het programmatje is wel legaal te verkrijgen. Alleen niet gratis ;)

[ Voor 1% gewijzigd door sanfranjake op 07-02-2004 04:16 . Reden: clarify ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters