Toon posts:

Power extension cable all-in-wonder 9800 SE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem, ik heb net me nieuwe shuttle sn45g binnen en nu heb ik hem inelkaar gezet alleen doet de pc niets als ik hem opstart. Het ledje brand heel even 1 keer. Als ik de power extension cable van mijn videokaart eruit trek start hij wel op alleen krijg ik de melding dat die stekker er dus niet in zit.

ik heb de search al gebruikt en kon niets vinden over dit onderwerp.

we hebben net geprobeert de power extension cable via een andere molex om te leiden (molex zonder 5v lijn) dan start hij wel op, maar krijg ik nog steeds die melding!

• PeterB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04-2025
Nu heeft zo'n shutteltje natuurlijk geen indrukwekkende power supply. Trekt je videokaart misschien teveel stroom? Kun je het geheel misschien testen met een zwaardere powersupply?

Verwijderd

Topicstarter
PeterB schreef op 07 februari 2004 @ 01:52:
Nu heeft zo'n shutteltje natuurlijk geen indrukwekkende power supply. Trekt je videokaart misschien teveel stroom? Kun je het geheel misschien testen met een zwaardere powersupply?
dat is inderdaad een goed plan, dan zien we dus of het aan de voeding ligt, we gaan nu eerst even met een fan de 5v lijn testen.

Verwijderd

Topicstarter
ben er achtergekomen dat het aan de videokaart ligt! als dit geen probleem is dat je zo kan oplossen, moet hij maar terug! :'(

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik heb een SB61G2 en nergens last van.

FF in je bios kijken wat ie geeft aan stroom op al die voltages. Mischien toch een brak voedinkje.
D'r zijn trouwenstegenwoordig 250W voedingen te koop voor de shuttle dus dat zou een eventuele oplossing kunnen zijn.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Topicstarter
de voeding is niet het probleem, het is gewoon de 5v aansluiting op de 9800se, 5v van de voeding doet het gewoon (getest). ik ken ook mensen die een 9800pro of een xt in hun shuttle hebben met de standaard 200w voeding
Pagina: 1