NTP tijd fixen?

Pagina: 1
Acties:

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 19:57
hey, ik heb van de week een router gekocht van het merk kobishi,
maar omdat dat bedrijfje al een jaar failliet is is de tijd server waarmee de router zijn tijd synchroniseert ook down, en een helpdesk hebben ze dus ook niet meer :/

ik krijg de volgende error in mn logs om de 30 seconden:

01/01/2002 06:22:35 Can't find NTP time

nu zul je denken, ja lekker boeiend, een beetje spam in je logs, maar het is erger,
want als ik de logs niet telkens leeg loopt de router vast omdat de logboeken vol zitten :(

er zit geen manier in om de NTP tijdserver in te stellen, maar weet er hier iemand misschien een manier om die error toch weg te halen, bijvoorbeeld een firmware update (als iemand die heeft / uberhaupt bestaat) of een soort omleiding van de server ofzo???

In hoopvolle afwachting van jullie antwoord...
(en anders breng ik hem maandag terug :P)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb even gegoogled en in ieder geval het bericht gevonden dat het bedrijf Pirox Kobishi's failliete boedel heeft overgenomen en de support wilde gaan doen. Wat daarvan terecht is gekomen weet ik niet, maar je zou ze kunnen mailen.

Maar eigenlijk denk ik dat het zaak is dat je dat ding zo snel mogelijk naar de winkel terug brengt. Geen support/firmwareupdates, failliete producent. Zonde van je geld en de moeite die je erin zou moeten steken. Misschien dat je nog een firmware kunt krijgen waarmee je dit probleem oplost maar dan nog. Over een paar maanden rijst een nieuw probleem waarvoor je misschien een firmware update nodig hebt. En dan kan het misschien niet meer.

Kijk in de pricewatch naar beter spul.