Winamp 5, direct muziek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de instelling niet vinden waarbij je kunt inschakelen dat de muziek begint te spelen op het moment dat je winamp opstart.

Kent iemand STP??? In dat programma heb je een kleine balk, die zet je always on top en dat is verrekte handig, hoe je niet naar winamp, ik ben lui, en het ontneemt geen beeld. Kan dat ook met winamp?

yo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan een autoplay plugin downloaden op www.winamp.com :)

Had je denk ik zelf ook wel kunnen vinden ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook Winbar downloaden. Dan kan je gewoon op play klikken en den opent hij winamp en speelt hij gelijk. Dit is slechts 1 van de vele mogelijkheden die dit programma te bieden heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

sjaakaq

It might get loud

Ehm zoals al gezegd: autoplay plugin die ook nog de positie bij afsluiten onthoudt (zat jij op 1:23 in liedje 10 toen je afsloot, dan begint ie daar de volgende x weer) en de mmd3 skin kun je 'minimaliseren' en dan past ie precies over de titelbalk zonder knopjes te blokken. Of gebruik de systray control plugin, dan krijg je zodra je winamp start een paar icoontjes in de systray voor volgende nummer enz.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Je kan ook de snelkoppeling van winamp aanpassen
dus ipv:

"C:\program files\winamp\winamp.exe"
moet je er
"C:\program files\winamp\winamp.exe" playlist.m3u
van maken. playlist.m3u uiteraard veranderen voor de naam v/d playlist of een naam van een mp3 (als je slechts 1 mp3 wilt spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt ik red t nu wel
Pagina: 1