Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hd mod

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
kheb hier nog een wat oudere queantum bigfoot liggen zo 5.25
met 2.1 gb kwilde hier zo'n plexi glas ruitje voor zetten
nou had ik in de zoekfuctie van alles zitten lezen maar
het is de bedoeling dat ie nog gewoon GOED blijft werken ik vroeg me af of het echt niks uit maakt als er een stofdeeltje op zo'n 2,1 gb schijfje komt omdat het maar een 2gb schijf is dat las ik net tenminste. want in de zoekfuntie boeit het zeg maar niet als zo'n schijf kapot gaat omdat ze toch oud zijn.
kan iemand mij dit vertellen?

[ Voor 9% gewijzigd door Avvd op 07-02-2004 01:16 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
die bigfoots zijn niet echt spannend om naar te kijken hoor...

ze gaan heel langzaam. draaien ook langzamer.. en die kop gaat niet spectaculair heen en weer...

En ja het kan wel wat uitmaken.

een HD zit in een soort vacuum waar geen stof bij kan komen... 1 stofje kan je hele kop kosten..., die van de hd dan.

Wees voorzichtig, maar het kan wel...

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 00:20
En of het wat uit maakt, brengt een heel groot risico als je wil gaan modden..

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
tja liever zo'n bigfoot dat m'n goeie schijf. volgens mij is ie niet eens lucht dicht
maar brengt het ook veel risico bij zo'n 2gb schijf?

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
bij die bigfoot heb je nog een redelijke kans dat het goed gaat. Ik kan absoluut geen beter nut verzinnen voor zo'n schijf, dus ik zou zeggen: Probeer het uit :Y)
Als je flink voorzichtig bent dan kun je nog jaren tegen een draaiende schijf aanstaren :+

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:48

AMDFreak

Intel is zo..

Aan alles zit wel een risco. En in je leven moet je soms risico's nemen om cool te zijn :)
Als het mislukt tjah, je had het kunnen weten. Maarja wie gebruikt er nou nog een 2.1gb schijf? Je kan er zonder mee leven toch?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Vorkie schreef op 07 februari 2004 @ 01:16:
een HD zit in een soort vacuum waar geen stof bij kan komen... 1 stofje kan je hele kop kosten..., die van de hd dan.
Vacuum? Waarom zit er bij mij dan zo'n ventilatie gaatje met daarachter een filter?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

vacuum is niet het goede woord, stofdicht is al beter :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
vacuum is niet alleen een verkeerd woord..het slaat g'woon nergens op :+

dit is idd al vaker uitgevoerd..dus het _kan_ wel..maar je _kan_ ook je schijf naar de euwige jachtvelden helpen ;) but that's up to you're moddin' skills ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Bij iedere hardeschijf kan een stofje fataal zijn, ook bij een oude Bigfoot.
Als het echt de bedoeling is dat hij blijft werken, gewoon niet doen.
Als hij het liefst moet blijven werken, maar het geen ramp is als hij dood gaat, dan kan je het proberen, volg hierbij de instructies die met de search wel te vinden zijn (Bijv: tupperware doosje / badkamer / etc. ).
Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.