Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik zit met een probleem! Ik heb mijn 32MB interne geheugen geformatteerd van mijn in de titel genoemde MP3 Player! Hiermee is dus zeer waarschijnlijk ook de FirmWare van de Player gedelete! Deze is dus nodig om de MP3's af te spelen!
8)7 8)7 8)7 Mijn vraag naar jullie is: Is er iemand die deze speler ook heeft en of hij of zij AUB!!! _/-\o_ zo vriendelijk wil zijn mij een kopie van de ORGINELE firmware toe te sturen naar email: Paul2003@gmx.net

Bij Voorbaat Hartelijk Dank!
Paul van Dongen

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Firmware is hier te downloaden:

http://www.daisymm.com/l/en/downloads2.php?type=frm

Had je zelf al gezocht? Bovenstaande link is de eerste link die je krijgt als je bij Google "diva mp3 firmware" intypt. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

ik heb die speler ook en kan je geruststellen: met een format verdwijnt je firmware echt niet hoor. en als dat al zo was heb je niets aan de nieuwe, want als je de firmware wilt upgraden zal je die eerst moeten kopieren naar het intern geheugen. en dat wil niet alsie het niet meer doet.

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk, hij doet alles gewoon prima. Alleen zodra ik er mp3s opzet dan geeft de speler zelf --00-- aan. Terwijl als ik op de pc kijk, dan geeft hij gewoon aan dat hij het nog doet :S Zou jij misschien kunnen kijken of je die orginele firmware van je diva player kunt rippen en die naar mij kunt sturen?

Natuurlijk heb ik zelf al naar die firmware update gezocht. Maar dat doet hij niet :S Maar iig bedankt voor je reactie!

Greets Pjelew

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 11:23:
Nou kijk, hij doet alles gewoon prima. Alleen zodra ik er mp3s opzet dan geeft de speler zelf --00-- aan. Terwijl als ik op de pc kijk, dan geeft hij gewoon aan dat hij het nog doet :S Zou jij misschien kunnen kijken of je die orginele firmware van je diva player kunt rippen en die naar mij kunt sturen?
nope, mijn speler heeft gewoon de nieuwste firmware.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:34

Leejow(saait)

Blater

je moet ff opzoeken hoe je de schijf van de speler kan formatteren met de speler ZELF dus niet via windows, omdat deze een verkeerde FAT indeling gebruikt, ik heb het probleem zelf ook gehad en ik schrok er behoorlijk van terwijl het relatief meeviel..

Verwijderd

Topicstarter
Maar je zou ook niet weten wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik download al mijn nummers gewoon. maar zijn dit wel allemaal Mpeg 1 ....
Ik hoop dat jij een suggestie hebt voor dit probleem.

Paul

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel bijfeschaafd.

Je hoeft niet zo te gillen in de titels .. Niemand verdient hier een voorkeursbehandeling, da's alleen maar kinderachtig en storend.

Verwijderd

Topicstarter
Leejow(saait) schreef op 08 februari 2004 @ 11:41:
je moet ff opzoeken hoe je de schijf van de speler kan formatteren met de speler ZELF dus niet via windows, omdat deze een verkeerde FAT indeling gebruikt, ik heb het probleem zelf ook gehad en ik schrok er behoorlijk van terwijl het relatief meeviel..
Maar hoe heb je dat opgelost dan? Ik zou niet weten waar ik zoiets zoeken moest. Ik heb hem idd ook met FAT geformatteerd. Dan heb ik dus hetzelfde probleem! Hoop dat je nog ff reageerd.

PS: Sorry voor topic titel!

Paul

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 11:49:
[...]
Ik zou niet weten waar ik zoiets zoeken moest. Ik heb hem idd ook met FAT geformatteerd.
Bijvoorbeeld in de manual :?

-CF kaartje verwijderen
-Tegelijkertijd <Prev>, <Next>, <Play> indrukken
'Format M Int'
Bevestigen met <Play>

Done!

Verwijderd

Topicstarter
BETER!!!!!!!!!! DANK JE GAST!!!
Had dit dingetje namelijk 2e hands gekocht voor 10 euro met 160mb erin!
Maar hij kreeg het niet voor elkaar. Maar nu doet hij het!!! Dus voor 10 euro mp3 speler rijker! Dank je wel allemaal!!

Greets Paul van Dongen!
Pagina: 1