Mijn msn logt niet meer in!!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37
Aller eerst wil ik even zeggen dat ik de search gebruikt heb, maar dat ik niks heb kunnen vinden wat mij kon helpen!

probleem is al volgt!

Ik logde vanmiddag mijn msn uit om online een spelletje spelen, nadat ik klaar was met spelen probeerde ik weer onder mijn eigen email adres in te loggen. Dit ging niet en kreeg een error zoals je die altijd krijgt als je geen verbinding hebt of als hen servers plat liggen!

Ik ben iemand die niet voor 1 gat te vangen is en heeft msn opnieuw gedownload om te kijken of het daar ergens aan lag. Ook dit hielp niet, dus dan trillian (waar ik geen fan van ben) maar proberen, ook hier kwam ik niet ingelogt.

Ik heb ook nog geprobeerd met een ander adres in te loggen maar ook dat mocht niet baten!!

Ik kan hen de site van de status van hen servers (http://messenger.msn.com/) niet bereiken

Na toch een hoop geprobeerd te hebben, ben ik er niet achter gekomen hoe dit nu kan! Daarom heb ik jullie hulp nodig!!

p.s. ik heb alleen versie 6.1 geprobeerd omdat ik geen oudere versie te pakken kon krijgen zo snel. Mocht iemand die hebben dan kan ik dat oook nog ff proberen!

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 13:49
Vanmorgen kwam ik er ook enkele uren niet op..
Ik heb gewoon gewacht, en vanaf uurtje of 11 deed ie het weer..

Denk dat ze met de servers bezig zijn (of dat virus misschien ofzo)

Ik zit nu wel op msn, maar kan me zomaar voorstellen dat inloggen nu even niet gaat..

Ik zou gewoon even geduld hebben, en het over een uurtje nog eens proberen :D

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MSN heeft het de hele dag al moeilijk. Vanochtend begon hier de pret al.

Het ligt dus niet aan jou ;).

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 19:09

krvabo

MATERIALISE!

heb je misschien een admin, of ben je dat zelf?
toevallig een firewall die aanstaat, router die verkeerd is, norton?
kunnen allemaal het ip van msn blocken...

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

K had dat vanmorgen ook, en dat irriteert best wel als je eens 2 uur vrij hebt en je kunt niet op msn...
Misschien weer onderhoud ofzo. Iedereen kent die berichtjes wel met 'over x minuten wordt msn afgesloten omdat we hier ons werk niet op andere tijden kunnen doen'....

• JozyDaPozy
Best eng..

Toen MSN het vanmorgen niet deed, en ik niet met mijn collega's (op een andere lokatie) kon chatten (over werk, jawel) besefte ik pas hoe f*cking afhankelijk we van msn (MicroSoft) zijn...

Was een best enge gedachte.. Dat ik niet kon werken omdat bill z'n server aan het herstarten was. (bij wijze van dan)

• Dreamer
krvabo schreef op 06 februari 2004 @ 23:57:
heb je misschien een admin, of ben je dat zelf?
toevallig een firewall die aanstaat, router die verkeerd is, norton?
kunnen allemaal het ip van msn blocken...
Ik regel alles zelf thuis, en alles heeft het gedaan, geen verranderingen gedaan niks!

Een vriend van mij (5 huizen verderop met de zelfde provider) kan wel gewoon inloggen!
jozy2002 schreef op 06 februari 2004 @ 23:59:
Best eng..

Toen MSN het vanmorgen niet deed, en ik niet met mijn collega's (op een andere lokatie) kon chatten (over werk, jawel) besefte ik pas hoe f*cking afhankelijk we van msn (MicroSoft) zijn...

Was een best enge gedachte.. Dat ik niet kon werken omdat bill z'n server aan het herstarten was. (bij wijze van dan)
Dat is idd eng, ik heb dus een vriendin in Spanje wonen en daar spreek ik bijna dagelijks mee op msn, behalve nu dan :'(

edit:

Ik bedacht me dus ineens, kan die vriend mij dan wel aanmelden :?

Ikke ff gebeld en hij kan mij dus gewoon aanmelden :? :?

[ Voor 47% gewijzigd door Dreamer op 07-02-2004 00:09 ]

specs | specs server

• JozyDaPozy
Da's wel vreemd ja, dat je buurman wel onder jouw account kan inloggen..
uhm.. even een hotmailaccountje aanmaken en kijken of je daarmee online komt?

Er zijn ook webbased msn-versies.. Die werken volledig over poortje 80.. Zou je ook kunnen proberen (weet even niet uit m'n hoofd een adres ervan)

Als dit dan wel blijkt te werken, dan is het misschien toch iets van een firewall ofzo die bij jou moeilijk loopt te doen..

• Dreamer
hmm als ik hem via een webbase doe, staat er ook "MSN network: Off-line"

Ik gok dat ik geduld moet hebben totdat al die problemen uit de lucht zijn!

specs | specs server

• JozyDaPozy
Dreamer schreef op 07 februari 2004 @ 00:25:
hmm als ik hem via een webbase doe, staat er ook "MSN network: Off-line"

Ik gok dat ik geduld moet hebben totdat al die problemen uit de lucht zijn!
Ik kan nu gewoon uitloggen en op allebei mijn accounts inloggen, maar ik denk inderdaad dat geduld de beste optie is wat dit betreft.. ;)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, elke site/dienst kan wel eens problemen hebben of uit de lucht zijn, daar kan niemand hier wat aan doen. Gewoon even geduld hebben, het komt vanzelf wel weer goed :)

Zie ook MSN messenger/Hotmail niet bereikbaar?.

offtopic:
jozy2002: als dat chatten echt voor werk-doeleinden was, dan zou ik daar toch nog eens serieus opnieuw over gaan nadenken.
Een gratis internetchatservice (waar je dus geen garanties van hebt, en als het niet werkt niets aan kan doen) gebruiken voor werk doeleinden lijkt me namelijk niet echt verstandig ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.