[Eudora] Afzenderadres wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het melen met Eudora, mooi proggie op zich, maar heb een specifieke vraag waar ik volgens de helpfile, goole en de TS niet uitkom...

Is het mogelijk om met een paar muisklikken :) je afzenderadres te wijzigen? Dit omdat ik 3 forwardadressen heb, waarvoor ik niet een complete account/personality hoef aan te maken. In Outlook 2k2 kun je gewoon het "Van: " veld opvragen, en aanpassen, maar dit lukt niet bij Eudora. (From-field is read only. :( ) Is er een dergelijke functie voor?

[ Voor 3% gewijzigd door pelleke op 06-02-2004 23:19 . Reden: groet verwijderd. ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat gaat niet lukken in Eudora. Zal je toch extra personalities aan moeten maken Maar dat maakt toch niet uit, dat er extra aanmaakt? Want dan kan je wel kiezen.

[ Voor 35% gewijzigd door Br@m op 06-02-2004 23:25 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
is waar, maar je kan niet vanuit elk willekeurig adres versturen, maw het is geen kwestie van adres inrammen en hij doet het. Je zou voor elk mogelijk afzenderadres telkens weer een nieuwe pers. moeten maken.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb zelf ook 4 mail-adressen. Het is één x instellen en je hebt er geen omkijken meer naar. En je maakt een mailtje, je kies bij [from] effe het juiste mailadres en klaar is pelleke.. :)
Ik zie het probleem effe niet

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi