Nostromo Speedpad n52 handsteun

Pagina: 1
Acties:

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 12:08
Heb vandaag mijn Nostromo Speedpad n52 binnengekregen en ben een beetje aan het testen geslagen. Nu kwam ik vrij snel tot de conclusie dat ik handsteun van het ding af moet halen omdat ik anders niet goed bij alle knoppen kan.

Probleem is echter dat ik die handsteun er met geen mogelijkheid afkrijg :/. Er is gewoon geen beweging in te krijgen. Op de achterkant van de verpakking (en in de handleiding) staat echter vermeld dat je de handsteun kunt verwijderen (er staat alleen niet hoe).

Is er iemand met een n52 die me kan vertellen hoe ik hemelsnaam die handsteun kan verwijderen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon omhoog trekken ..komt ie vanzelf los
er zitten geen klikdingen ofzo op

edit .. ik heb wel een n50

die n52 is wel heel erg anders nu ikkijk

[ Voor 36% gewijzigd door Fish op 07-02-2004 10:24 ]

Iperf

Verwijderd

Ik denk dat je hem naar voren moet duwen richting de knopjes?

Mocht je het uiteindelijk uitvinden, laat het dan even weten, want er zijn wel meer mensen geintresseerd in deze pad. Heeft iemand de Nostromo N52 al gesignaleerd?

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 12:08
Hmmm... dat was makkelijker dan ik dacht (daarom was er vermoedelijk ook nergens te vinden hoe het moest :) ).
Gewoon omhoog trekken (net als bij de n50). Alleen de eerste keer dat je het doet moet je flink wat kracht zetten en aardig wrikken... Dat durfde ik in de eerste instantie niet, omdat het me al te vaak is overkomen dat ik met flink wrikken hardware heb gesloopt :)