Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe krijg ik de Front van me chieftec?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een Chieftec matrix big tower te modden.
Alleen krijg ik de front er niet af, bij me chieftec medium tower is het gewoon paar dingetjes indrukke en voila hij is af, Maar bij me big tower gaat dat helemaal behalve op 1 punt blijft de bovenste kap hangen (links onder).

Ik denk dat het een soort rond pilaartje is die er niet uit wilt?
Heeft iemand anders dit ook al is gehad en/of weet hoe ik hem er af krijg :).
vraag het maar even voordat ik de front mol :X .
plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/chieftec.JPG

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Bij mijn Scorpio bigtower moest ik idd ook hard trekken maar het kwam wel los.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

ja, had dit ook, gewoon wat hard tegen duwen dat hij eruit springt. Bij mij is dat nu half afgekraakt, moet je niet zo hard meer duwen :)

Verwijderd

Kan je hem niet uit de binnenkant van de kast los duwen op die plaats (dat pinnetje waar je het voer hebt). Trouwens zoals al werd gezegt het gaat best zwaar ja >:)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zijdingen indrukken en even van binnenuit die klepjes meehelpen door de sleuf te komen. Ja, het gaat moeilijk :)

ARME AOW’er

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06

Paulus0013

pom pom

sowieso eerst de deur (aan de zijkant) openmaken, scheelt een hoop trekwerk
dan gewoon beetje wrikken en hij zal echt wel los komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Paulus0013 op 06-02-2004 23:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik mep met een hammer onder dat pinnetje en hij verplaatst nog niks :|
edit:
hijs nu afgebroken :'( maar je zou dus nooit de kap er af kunnen krijgen aangezien dit pinnetje er scheef aanzat "gesmolten"

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 23:08 ]

Verwijderd

Ik heb ook dezelfde kast en had hetzelfde probleem. Je kan hem (als je de zijkant los hebt) aan de achterkant met er iets tegenaan drukken. Het is een plastic dingetje dus kijk wel uit met hoeveel kracht je dat doet. Ik heb er achter tegen aan geduwd en van voren iets aan getrokken en bewogen.

Succes.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hamer deed het bij mij :Y)
Heb het pinnetje meteen bijgeveild :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 23:03:
ik mep met een hammer onder dat pinnetje en hij verplaatst nog niks :|
edit:
hijs nu afgebroken :'( maar je zou dus nooit de kap er af kunnen krijgen aangezien dit pinnetje er scheef aanzat "gesmolten"
Ik dacht dat die chieftecs van die kwaliteitskasten waren... :|

Nooooh! Stahp!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Voorzichtig met een grote platte schroevendraaier wrikken terwijl je trekt helpt bij mij altijd goed, niet als een gek gaan rammen, dan gaat de boel alleen maar stuk en ben je een stuk verder van huis.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 18:44

M14

Vermicellisoep schreef op 07 februari 2004 @ 00:20:
[...]

Ik dacht dat die chieftecs van die kwaliteitskasten waren... :|
Dat zijn het ook.

Je moet alleen weten hoe het systeem werkt. Aangezien sommige mensen dit niet weten en maar met een hamer gaan rammen krijg je dit soort reacties .... :/

Je moet eerst het deurtje er af halen, daarna de 2 zijplaten. Aan de bovenkant zitten 2 pinnetjes die je naar binnen moet duwen. Haal de bovenkant nu een klein stukje naar voren. Druk nu de 'grendelknoppen' aan de zijkant in, en haal het frontje nog een stukje verder naar voren. Nu de onderkant naar voren trekken, en je hebt em er af, zonder dat je em sloopt ....

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 01:55

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

hmm dat is allemaal wel leuk maar probeer weer eens als hij is afgebroken is, een nieuwe te krijgen.... |:(

en bij mij was het geen mod oid, maar gewoon het deurtje stond open en ik kwam langs met een iets te dikke plank..... 8)7

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem er trouwens niet met de hammer er af geslagen, maar 100x meppen op dat pinnetje werd ik het wel eens zat en probeerde weer eens hem er af te trekken waar door het pinnetje afbrak, 'vind je gek als dat pinnetje 2 mm groter dan het gat is dat dat niet gaat passen :), heb net 2 componenten lijm gehaalt dus even bijveilen en lijmen.
dit heeft overigens niks met de kwaliteit te maken gewoon pech :(.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 19:12 ]

Pagina: 1