Toon posts:

[tv out ] probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb net de kabels van me video kaart van tv out in me tv geplugd,
maar nu als ik het aan zet blijft ik wel gewoon beeld houden maar me pc beeld vliegt er door heen.
wat is hier het probleem

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Waar heb je het over?
Welke videokaart?
Welke drivers?
Leg je probleem eens duidelijker uit; ik snap er geen r**t van

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Neem De grote tv-out FAQ eens goed door, kijk of je daar de oplossing van je probleem ziet. Bovendien had je best wat meer info in je topicstart kunnen zetten, zo valt er weinig aan tips en oplossingen te geven ;)

LinkedIn
Instagram

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat hij een gf FX5200 heeft.

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Jah, hij heeft al 5 topics gestart :)

Everything is possible, until it's not.

Verwijderd

Topicstarter
moet ik hem op ene speciaal kanaal hebben staan op ken da ook gewoon als ik sb6 aan het kijken ben ?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 22:03:
moet ik hem op ene speciaal kanaal hebben staan op ken da ook gewoon als ik sb6 aan het kijken ben ?
Wat wil je nou en wat is nou je probleem..... ik snap er gewoon echt geen bal van. Leg nou eerst eens uit WAT nou het probleem is en WAT je wil.

Verwijderd

Topicstarter
kijk ik heb net een geforce 2 mx 400 gehaald eigelijk wouw ik gfx 5200 maar die kon me voeding niet aan nu heb ik een scart kabel bij gekocht waar ik de s video kabel in kan doen gekocht dus heb ik hem in de tv gedaan nu doe ik bij me nvdia icoontje op me computer een beeld scherm en dan tv dan springt me beeld uit maar op me tv blijft die gewoon sb6 zijn maar ik zie wel me pc vaag er door heen op en neer gaan hij loopt als waaren ik wil graag hebben dat ik aleen me pc beeld zie ik hoop dat dit duidelijker voor jullie is sorry ik heb deslectie

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 22:17:
kijk ik heb net een geforce 2 mx 400 gehaald eigelijk wouw ik gfx 5200 maar die kon me voeding niet aan nu heb ik een scart kabel bij gekocht waar ik de s video kabel in kan doen gekocht dus heb ik hem in de tv gedaan nu doe ik bij me nvdia icoontje op me computer een beeld scherm en dan tv dan springt me beeld uit maar op me tv blijft die gewoon sb6 zijn maar ik zie wel me pc vaag er door heen op en neer gaan hij loopt als waaren ik wil graag hebben dat ik aleen me pc beeld zie ik hoop dat dit duidelijker voor jullie is sorry ik heb deslectie
:) Mensenkinderen.... dat kan je wel zeggen ja.

Sowiezo helpt het enorm veel als je in ieder geval meer leestekens gebruikt. Maak kortere zinnen en begin de nieuwe zin met een hoofdletter. Laat overbodige informatie achterwege. Dat je een 5200 wilde hebben doet er natuurlijk helemaal niet toe. Dat maakt je berichten een stuk beter leesbaar.

Maar nu ontopic... voor zover dat lukt, want ik snap je nog niet helemaal.

Dat ATI-gebeuren ken ik; ik heb ook een ATI-kaart in m'n laptop zitten.
Je selecteert dus de TV om beeld op je tv te krijgen neem ik aan?
Het fijne aan ATI vind ik dat je probleemloos ook beeld op zowel je monitor als op je tv kan krijgen (in datzelfde scherm).
Maar zodra jij de opdracht geeft om beeld naar je tv te verzenden, zal je je tv wel op het AV-kanaal (of EXT-kanaal) moeten zetten.

Wat je nou bedoelt met dat sbs6 verhaal en dat op en neer en heen en weer lopen van het beeld komt me niet bekend voor (voor zover ik me er een voorstelling bij kan maken)

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je hem op scart aansluit, moet je je tv wel op AV (oid) zetten.

Btw, dyslectie is geen reden om zinnen te maken zonder hoofdletters, punten of komma's.

Ga toch maar eerst de grote tv-out faq doorlezen.
Pagina: 1