Kan niet inloggen.

Pagina: 1
Acties:

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Hallo, ik ben er net achter gekomen dat ik met mijn GoT nick niet kan inloggen op T.net. Ik heb geprobeerd te koppelen, maar dan moet ik zowel een account hebben op T.net als op GoT. en daar komt het probleem... als ik op T.net probeer te registreren krijg ik de mededeling dat iemand anders als geregistreerd is met mijn e-mail adres. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik wel weet wie dat is: ikzelf. Ik heb me nl. in een ver verleden wel eens geregistreerd, maar ik weet niet meer onder welke naam 8)7 .

Is het voor jullie mogelijk om dat uit te vinden en te mailen (naam + ww)? Zou wel erg fijn zijn, anders moet ik maar met een ander mail-adres registreren :)

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zal even gaan kijken voor je :).

Edit: nieuw wachtwoord is onderweg naar het mailadres dat je hier op GoT gebruikt :).

[ Voor 56% gewijzigd door Wouter Tinus op 06-02-2004 21:26 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
_/-\o_

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.