Toon posts:

Front USB-poorten en A7N8X deluxe rev2.0 werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een a7n8x en in de voorkant van mij kast zitten 2 usb aansluitingen, hieruit komt een kabeltje, die ik op mijn mobo kan klikken. Dan zou ik naar mijn idee die poorten ook moeten kunnen gebruiken, maar ze doen het. Moet ik nog iets installeren, instellen in Bios, of iets doen moet een jumper? Ik krijg ze gewoon niet aan de praat, wie helpt me?

Verwijderd

Inschakelen in de Bios - en qua aansluiting van je voorpaneel: elk draadje moet goed zitten - vaak is dit default niet het geval: check dit dus eerst !

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
er is een boekje bij dat moederbord waar dit in staat

het is, zoals euss zegt idd een setting in je bios, anders kan je op de asus site ook wel een handleiding downloaden dacht ik

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

de volgorde is normaal gesproken (Van de kast connector naar 't bord) v.l.n.r:
Rood-Oranje(Geel)-Groen-Zwart.
Suc6, zoals de rest al zegt, vergeet ze niet aan te zetten!

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
Toch leuk dat jullie er allemaal naast zitten. Ik zag namelijk net een jumper zitten onder die aansluiting van de usb poorten op het mobo. Ik keek in het boekje van het mobo en bij die jumper stond usb56_pwr dus de powersupply voor de usb poorten 5 en 6. Die jumper heb ik omgezet en voila, hij werkt.
Dus niet zeggen dat het in de bios moet, als je het niet zeker weet, want in de bios stond het echt niet.

Mods, hier kan een slotje op

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 21:32:
Toch leuk dat jullie er allemaal naast zitten. Ik zag namelijk net een jumper zitten onder die aansluiting van de usb poorten op het mobo. Ik keek in het boekje van het mobo en bij die jumper stond usb56_pwr dus de powersupply voor de usb poorten 5 en 6. Die jumper heb ik omgezet en voila, hij werkt.
Dus niet zeggen dat het in de bios moet, als je het niet zeker weet, want in de bios stond het echt niet.

Mods, hier kan een slotje op
Dat bedoelde ik dus met aanzetten... maargoed, als 't maar werkt :) Feel plesier d'rmee :)

I see dead pixels...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 21:32:
Toch leuk dat jullie er allemaal naast zitten.....

Hartverwarmend, deze waardering voor degenen die even de tijd voor je hebben genomen.

:X

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.