Joystick wordt niet herkent @USB

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:29
Ik heb hier een Logitech Wingman Interceptor met een gameport aansluiting, maar omdat ik geen gameport op mn pc heb (nforce soundstorm zonder extra geluidskaart) heb ik de joystick met een gameport --> usb verloopje aan mn usb hangen, maar nu herkennen dedrivers/logitech software hem niet...

welke instellingen moet in veranderen? wat moet ik installeren?

uit de search komen alleen maar antwoorden als: het werkt niet, of totaal geen antwoord... of mensen sluiten hem alsnog via een gameport aan... of via dat sitecom ding wat ook in 9 van de 10 gevallen niet werkt...

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:29
Het probleem is opgelost en ik zal even vertellen hoe :) waarschijnlijk zullen veel meer mensen hier wat aan hebben.

Via via ben ik op de site van www.wingmanteam.com terecht gekomen. En vondt daar het volgende:
Windows® 2000/XP Support For Digital Gameport Devices
Windows® 2000/XP already includes drivers Logitech® digital gameport devices. However, this software release has an updated version of those drivers.

There is "driver only" support available for digital gameport devices under Windows® 2000/XP. These digital gameport devices include WingMan® Extreme™ Digital and WingMan® Interceptor™. There is no custom control panel or Profiler support for these devices. As a result, these devices are shown as "Not Detected" during the Logitech® Gaming Software installation on Windows® 2000/XP.

See the FAQ for more details.

To add a digital gameport device:

Connect the device to the gameport.
Open the Control Panel.
Select Logitech® Digital Device (Auto-Detect). The device will be detected automatically and the entry in the Control Panel will change to the correct device name.
User's can configure the gameport wheels, and the WingMan® Interceptor™ product, to operate in a number of different wars using a REG file package.
ik heb de reg files uit de package toe gevoegd aan het register (((LEES DE README OM TE KIJKEN WELKE VAN DE FILES))) en heb daarna de joystick op de marnier toegevoegd zoals zij zeggen.

Nog ff mijn spullen die van toepassing zijn:
Win XP pro
Logitech WingMan Interceptor
Asus A7N8X-E Deluxe met Gameport module

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*