Hercules Fortissimo 3 problemen.

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dag allemaal,

Ik had eerst een Fortissimo 2. Deze heb ik ingeruild voor een Fortissimo 3 omdat het geluid me bevalt en de softwarematige schakeling van 4.1 naar Koptelefoon is erg makkelijk en snel.

Alleen nu probleempje. Ik heb de orginele laatste drivers gebruikt de 6.09.
Maar nu heb ik als ik via Ventrilo praat dat de MIC open blijft staan ofzo. Vrienden zeggen dan of het net lijkt of ik mijn boxen aan heb staan. En hij kraakt heel erg snel. Als ik dan bijv winamp en CS aan heb en Winamp afsluit. Dan gaat CS kraken. Dan zet ik Winamp weer ff aan en als ik dan winamp afsluit als er in CS geen geluid is dat gaat het goed maar anders niet.

Ik heb dus met wanhoop maar de drivers via WindowsUpdate ook maar geinstalleerd. Crystal Sound drivers update.
Ik heb via ventrilo nog niet getest. Maar probleem wat ik nu weer heb is dat ik in CS nu geen gekraak hoor met WinAmp maar dat mijn rechterkanaal een seconde achterloopt. Dus ik hoor eerst links de knal en dan pas rechts.
Winamp weer aan en uit en het is opgelost. Maar dit is gewoon irritant.

Iemand die misschien een oplossing weet?
Ik heb de drivers al meerdere keren opnieuw geinstalleerd met en zonder die update van windows.
Ik heb de uitgangen ook al paar keer schoongemaakt. Misschien slecht contacten ofzo. Maar dat was het ook niet.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kick!