battlefield 1942 v1.6 en ati radeon 9600XT ruzie?

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23
de voorgaande versies deden het lekker op mijn 9600XT met catalyst 3.8 drivers
maar sinds ik v1.6 er op heb gezet werd het menu helemaal wazig, alsof er een blur overheen zat, ik zag niets meer. toen ik antialising en dat soort dingen uit zette werd het minder, maar was het nogsteeds niet weg. aangezien mijn windows in de soep liep (winXP) als ik de originele Catalyst 3.9 drivers installeerde (kaart van saphire, 256 mb) en ik de nieuwe drivers nog niet heb geprobeerd kan dat het probleem misschien zijn, maar dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
iemand al ervaring hiermee?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je je probleem hier neerzet vóórdat je eerst die nieuwe drivers probeert. Je probleem had nu namelijk allang opgelost kunnen zijn :)

The devil is in the details.

• HKS-Skyline
jah ik post het hier omdat ik de vorige keer windows er opnieuw op moest zetten na de driver update omdat hij niet meer startte (ook niet in safe mode)
en dat wil in niet weer riskeren (zeker niet omdat ik het op het moment druk heb met school)

• Hahn
Misschien moet je dan ook maar geen spelletjes meer spelen, daarmee kan het ook misgaan ;)

Een driver installeren is toch wel zo'n beetje het makkelijkste (en het eerste, zeker in dit soort gevallen) wat je als computergebruiker zou moeten kunnen, er is natuurlijk altijd een kleine kans dat het fout gaat, maar er is ook een kans dat je een ongeluk met de fiets krijgt om maar een voorbeeld te geven...

• HKS-Skyline
aaargh moeilijk he? iets begrijpen :(

ik weet zat van drivers en dat soort dingen af, maar vorige keer draaide me pc zwaar de soep en koste het mij 3 uur om hem weer enigsinds draaiend te krijgen, in dus dat wil ik nu voorkomen en weten of het zeker aan de driver ligt. en ik ben niet de enige die gebruik maakt van deze pc, mijn broertjes spelen eveneens battlefield, en die hebben er wel tijd voor maar weten helemaal niets van pcs opzich.

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op 06 februari 2004 @ 20:21:
jah ik post het hier omdat ik de vorige keer windows er opnieuw op moest zetten na de driver update omdat hij niet meer startte (ook niet in safe mode)
en dat wil in niet weer riskeren (zeker niet omdat ik het op het moment druk heb met school)
als je het druk hebt voor school.. ook geen bf 1942 spelen he? >:) foei!

maareh... waar maak je je druk om? maak dan maar een back up en gooi die 4.1 drivers eroverheen :9

Verwijderd

Ik had dat dus ook met met mijn Sapphire Radeon 9600XT 256 mb(middels overleden) maar dan met bf1942 versie 1.5. Ik kreeg daar bij ook wazigeheid over me scherm.. Ik denken wat's er met me tft aan de hand! :?. nieuwe versie drivers, toen was dat de 3.9 Ati catalist. Maar ik heb op heden niet kunnen testen door het plotselinge overleiden van mijn zelfde kaartje :'(

hierbij een condoleans register:
naam:
Matijn

Probeer toch maar die ATI catalist 4.1 uit !!

• HKS-Skyline
er zal niets anders op zitten :|
al had ik dat wazige beeld ook maar dat was zo opgelost door de antistopovische (whatever 8) ) filtering een tandje lager te zetten

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op 06 februari 2004 @ 21:49:
er zal niets anders op zitten :|
al had ik dat wazige beeld ook maar dat was zo opgelost door de antistopovische (whatever 8) ) filtering een tandje lager te zetten
zou ik niet doen, het beste is de 4.1 te installeren... werkt altijd beter de nieuwere drivers >:)

• HKS-Skyline
ik download nu de officiele sapphire versie @ een overdonderende snelheid van 2 kb/s dus over een uurtje weten we meer :/

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op 06 februari 2004 @ 22:39:
ik download nu de officiele sapphire versie @ een overdonderende snelheid van 2 kb/s dus over een uurtje weten we meer :/
8)7 .... Zo irri heb je iets nodig gaat het me 2kb/s _/-\o_ LOL

En wedden voor 99.9 % dat tie goed boekt zo :P

• HKS-Skyline
nou hij doet het, maar als ik die antistropov... (laatmaar) filtering op 16x heb staan doet hij nogsteeds hetzelfde, maar op 8x gaat het wel ok :)
thnx voor de reacties.

• Hahn
HKS-Skyline schreef op 06 februari 2004 @ 20:58:
aaargh moeilijk he? iets begrijpen :(

ik weet zat van drivers en dat soort dingen af, maar vorige keer draaide me pc zwaar de soep en koste het mij 3 uur om hem weer enigsinds draaiend te krijgen, in dus dat wil ik nu voorkomen en weten of het zeker aan de driver ligt. en ik ben niet de enige die gebruik maakt van deze pc, mijn broertjes spelen eveneens battlefield, en die hebben er wel tijd voor maar weten helemaal niets van pcs opzich.
Ooh, ik begreep je perfect hoor, maar als je altijd bang bent dat er iets fout kan gaan als je iets nieuws installeert (zoals een driver) dan is de computer misschien niet dé hobby voor jou :)

En zoals je ziet heeft het geholpen. En zoals ik zei: een driver installeren is iets wat je doet voordat je het hier gaat vragen.

• HKS-Skyline
jah leu allemaal, maar ik kan me op dit moment ff niet permiteren dat dat ding in de prak loopt met nog 2 scripties te maken voor komende maandag. dus misschien dat het een bekend probleem was, en dan vraag ik het liever eerst voordat ik het zekere voor het onzekere neem.

• Hahn
Ik snap je punt wel hoor, maar als die scripties voor maandag zo belangrijk zijn is het slimmer om (tot maandag) helemaal niet te spelen ;)
Drivers installeren is normaal gesproken niks gevaarlijks aan en gaat ook zelden fout, dat het een keertje fout is gegaan zegt niks.

Maar het is opgelost dus ik weet eigenlijk niet waarom ik nu alweer reageer 8)7

Pagina: 1