Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[el]adapter logitech wingman formula force gp

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer eens m'n Logitech formula force gp uit de kast getrokken, de adapter is alleen verrot.
Het is een 24v adapter, dat is het probleem niet. Probleem is wel, wat is + en - op het stuur :?
Ik heb een poging gedaan hem aan te sluiten op een 24v 10A voeding maar toen schoten de vonken om m'n oren en het stuur begon te roken (hij doet het nog wel).
Dus, wie is er zo lief om even op de adapter te kijken wat + en - is?

edit:
:'(

ik denk dat ik wel wat meer nodig heb dan alleen + en - 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2435(Small).jpg
Iemand een idee wat dit is :X Lijkt mij een 'pakje grote transistors'?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 19:43 ]

Verwijderd

wat is het typenummer op dat wat jij pakje noemt, het is een IC in ieder geval

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 21:11:
wat is het typenummer op dat wat jij pakje noemt, het is een IC in ieder geval
eeh 't is niet echt leesbaar meer, het ding is helemaal uitgefikt :X
wat er nog een beetje te lezen is:

**953*
M0083*BPA

Ik vermoed dus dat het een stuur ic is voor de motor. Wat ook opvalt is dat een groot deel van de pennetjes aan de ground hangen (koperen plaatje). Ook als ik de pennetjes volg zie ik een paar vrij dikke sporen voor naar de motor en wat kleine spoortjes naar heel klein stuurgrut. De rest van de elektronica ziet er nog goed uit.

Verwijderd

Topicstarter
euh, schopje :x
Niemand een idee wat dat ic is? Er moet toch wel iemand zijn die hetzelfde stuur heeft en even wil kijken... :/
Zonder feedback rijden is nogal brakkie brakkie met dit stuur :X

Verwijderd

Topicstarter
nog maar een heel subtiel schopje dan O-)
Ik ga vandaag of morgen naar de elektroboer voor wat andere rommel maar het zou leuk zijn als ik gelijk dit chippie kan meenemen :)
Nogmaals: wie wil even in zijn Logitech Wingman Formula Force GP kijken wat dit voor ding is?

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Vergeet het maar dat je dat chippie mee kan nemen van de electroboer. 95% van dat soort chips zijn of voor een te kleine markt gemaakt (en dus niet verkrijgbaar bij de groothandel) of zelfs speciaal ontwikkeld voor bepaalde apparaten.
Maar goed, welke het is kan ik je niet mee helpen, want ik heb alleen een TM Force GT (die veeeeeeeeel sterker is :D)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1