Toon posts:

Synchronisatie FTP Programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma dat een synchronisatie kan maken van een ftp directory.
Er dient dus eerst ingelogd te worden en bestanden die vernieuwd zijn dienen vervolgens geupdate te worden op de lokale schijf.

Het zou mooi zijn indien een bestand verwijderd is op de ftp dir dat hij ook verwijderd gaat worden op het lokale station.

Linux heeft het programma rsync hiervoor maar voor windows heb ik nog niet zo'n mooi tooltje gevonden.

Het zou ook mooi zijn als er een schedule bijzat dat je het een keer per uur zou kunnen laten starten.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik hoorde laatst van iemand dat 'FTP Voyager' dat kan.. maar heb het progsel zelf nog nooit bekeken.. worth a google?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tsja. [google=rsync for windows] misschien even proberen? Eerste hit enzo?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op 06 februari 2004 @ 19:24:
Tsja. [google=rsync for windows] misschien even proberen? Eerste hit enzo?
dat had ik al gedaan, maar ik bedoelde eigenlijk windows specifieke programma's. Dit ga ik pas doen als ik niet echt een windows programma naar mijn smaak gevonden heb.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 19:28:
[...]

dat had ik al gedaan, maar ik bedoelde eigenlijk windows specifieke programma's. Dit ga ik pas doen als ik niet echt een windows programma naar mijn smaak gevonden heb.
Meld dat dan ff in je startpost, een quote als 'Linux heeft het programma rsync hiervoor maar voor windows heb ik nog niet zo'n mooi tooltje gevonden." doet mij vermoeden dat je pas echt gelukkig bent als je rsync op een windowsbak hebt draaien. En dat kan dus gewoon.

Maar goed. Kan je ook ff zeggen welke tooltjes van download.com/tucows.com/simtel.net je al hebt geprobeerd, en waarom ze niet bevielen?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Voyager maar die werkte niet helemaal, ging iets fout wat ik ook probeerde en turbo ftp maar dat vind ik geen fijn programma.

Ben nu bezig met rsync
Pagina: 1