[XP] ps2 Toetsenbord werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik heb een raar probleem. De toetsenbord werkt gewoon tijdens de boot, kan mn bios in etc. Ook werkt in het bootmenu, waar je kan kiezen tussen veilige modus e.d. Maar zosnel windows zelf boot werkt ie gewoon niet meer.

Mijn muis, als ik deze op een ps2 port zet werkt wel, totdat ik op een toets druk op het toetsenbord en dan slaat ie vast. Hetzelfde geld voor stekker in/uit. Dan kan ik wel gewoon mn muis op usb zetten en dan werkt ie gewoon.

Ik had em op een gegeven moment werkend, beide op ps2, maar een half uur later, same problem.

Ik heb ook verschillende drivers geprobeerd, maar windows vind em simpelweg niet en ik kan em ook niet kiezen bij handmatig hardware installeren.

edit:

ik heb al 16 paginas search op "toetsenbord" doorzocht en ik kan niks vinden.

en ik heb nog iets raars gevonden:

Als ik op het tablad schermbeveiliging klik, slaat de computer vast, zowel met de muis op usb als op ps2.

[ Voor 16% gewijzigd door rove op 06-02-2004 19:31 ]

dunno

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50
toetsenbord/muis werkt wel/niet

misschien een vergelijkbaar topic?
heb niet van beide het hele verhaal gelezen, maar komt volgens mij ver overeen

Leeg - Sinds 20180907

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

RoVe schreef op 06 februari 2004 @ 19:10:
Mijn muis, als ik deze op een ps2 port zet werkt wel, totdat ik op een toets druk op het toetsenbord en dan slaat ie vast. Hetzelfde geld voor stekker in/uit. Dan kan ik wel gewoon mn muis op usb zetten en dan werkt ie gewoon.
Stekkertjes van PS/2 hotswappen kun je beter niet doen, dan weet je zeker dat je USB poort vroeg of laat helemaal niets meer doet.

Heb je trouwens al eens een bios flash geprobeerd?

en wat voor een systeem is het?