Heeft Creative in Nederland verkooppunten waarbij je tegen een verkoper staat te praten, of gaat alles via het internet?
Groet Jasper
Groet Jasper
Verwijderd
Tada!Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 18:25:
Zoek naar een creative-dealer. Iemand die alles van creative kan leveren, zal waarschijnlijk bij actebis bestellen. Kan je via via contact met creative leggen.
[ Voor 86% gewijzigd door PcDealer op 06-02-2004 18:29 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 18:30 ]
Verwijderd
Das een distributeur, die verkoopt alleen aan bedrijven die ingeschreven zijn bij de kvk als zijnde computerwinkelVerwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 18:28:
actebis??
kun je me vertellen waar ik kan vinden waar dat is?
Ik quote even:Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 18:28:
actebis??
kun je me vertellen waar ik kan vinden waar dat is?
Dat klopt als een bus. Alleen kan ik niet vinden wie er klant is van Actebis. Ik weet i.e.g. van Trendtek er wel een is.Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 18:25:
Zo ver ik weet heeft creative alles draaien via distributeurs. Hun hoofddistributeur is Actebis in nederland, alleen kom je hier zonder bedrijfsnaam en contactpersoon bij hun niet echt verder. Zoek naar een creative-dealer. Iemand die alles van creative kan leveren, zal waarschijnlijk bij actebis bestellen. Kan je via via contact met creative leggen.
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 06-02-2004 18:32 ]
Succes namens mij en FireFly84.Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 18:33:
ok, we praatten een beetje door elkaar heen
bedankt ik ga op zoek
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq