Toon posts:

[XP] Probleem met dingen weggooien...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Grrr.... er zijn van die momenten dat ik Windows gewoon haat...zoals nu...

Ik heb dus een probleem emt dingen weggooien (zoals de titel al ''verraadt''.
Als ik een bestand wil weggooien, wacht hij een paar seconden en geeft dan de foutmelding:
''Kan <bestand> niet verwijderen. Het is door iets of een ander programma in gebruik.

Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.''

Ik heb een aantal keer geprobeerd om ze weg te gooien door Norton's ''Wipe Info'', en door alle onbenodigde processen af te sluiten, dit hielp voor geen meter...als iemand kan helpen, graag!

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Heb je gescand op virussen, ad- en spyware?
zoniet: ff adaware laten zoeken, en eventueel search en destroy.
:Z

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Wat voor soort bestand is het (en dan met name de extentie), een .avi bijvoorbeeld? Neem dan even Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen? door :)

Verwijderd

Topicstarter
ta m8 :) probleem opgelost

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Dit probleem had ik ook gehad met een avi bestand reboten en klaar waarschijnlijk door windows ingebruik ergens nog.

Nu staat er in 1 keer een bestandje aangemaakt op mijn d schijf ( geen windows op die schijf) bestandnaam 0 het slaat nergens op kan het alleen ook niet verwijderen heel iritant.

overigens het gebeurt wel vaker na mijn mening dat windows onthoudt dat het programma volgens hem nog aanstaat wat helemaal niet waar is.

ctrl alt delete verwijderen processor opgelost.

maar dit bestandje is wel erg vaag die van mij. (0) Lijkt net een soort opstart diskette.

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Soms wil het helpen om met de delete knop te verwijderen of icm shift. Je zou het ook eventueel ook via cmd kunnen proberen. Mijn ervaring is dat als via een manier niet lukt dat het op een ander manier wel lukt, vraag me niet waarom 8)7

Pana 5j

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

Gatygun schreef op 06 februari 2004 @ 17:32:
ctrl alt delete verwijderen processor opgelost.
offtopic:
Jij verwijdert je processor terwijl je pc aanstaat? :P

Wat staat er in dat bestand dan?

United we stand, and divided we fall

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:21

momania

iPhone 30! Bam!

probleem al opgelost, faq-werk..

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1