Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game console's spreek beurt

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik moet voor school in het engels een spreekbeurt maken nou dacht ik laat ik het over game console gaan houden ik heb voor de playstation2 game cube en xbox gekozen maar nou zoek ik dus informatie over die concole's in het nederlands het liefst

maar mijn grootste vraag is in welke jaar is de xbox gekomen en de game cube en de playstation 2

groetjes martijn

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Probeer een op Tweakers.net in het nieuws te zoeken, met zoektermen als:
release gamecube
release playstation 2
lancering xbox

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
2 dingen :)
[Consoles]

Sommige mensen schijnen te denken dat een gameconsole een gadget is... Tell you what: it's not!

Iks-dozen, spelkubussen, speelstations, speljongens.. het hoort allemaal in Spielerij thuis.
en even helpen ;)

Microsoft will be launching the Xbox in Europe in the first quarter of 2002

de Gamecube zal op 3 mei 2002 verschijnen, en hij zal voor de angstaanjagend lage prijs van €249

Dailyradar.co.uk weet te melden dat er geruchten rondgaan dat Microsoft op 26 oktober (2000) het definitieve ontwerp voor de Xbox bekend gaat maken. Toevallig (ye right ) is dat ook de datum waarop Sony de PS2 in Amerika gaat lanceren.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zie ook Rafe in "Game console's spreek beurt" en XoiN in "Game console's spreek beurt"

Je kan het best dus eerst even zoeken en op een ander subforum je gevonden resultaten bespreken

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.