Toon posts:

Fuijtsu Siemens T-BIRD 2GHz (Albert Heijn PC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Fuijtsu Siemens T-BIRD 2GHz (Albert Heijn PC) van ongeveer 2 jaar oud.

De specificaties van die pc zijn:
-Pentium 4 -2GHz-
-256 MB SDRAM
-40 GB 5400 RPM
-64 MB Geforce kaart
-CD/RW 12x8x32

Maar nu wil ik de firmware van mijn cd-brander updaten (om 90 min. cd's te branden) en weet dus niet wat voor type cd-brander in mijn PC zit. Kan het nergens vinden in de handleiding........... niet op de website van Fuijtsu Siemens.....en ook niet in de kast zelf als je hem open maakt.

Wie o Wie kan mij helpen?

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:01
Staat er ook helemaal niets op de brander? Een sticker erop misschien... :)

Ik neem aan dat er toch geen AH op de voorkant staat, maar een logo/naam van de fabrikant van de computer. Die hebben wellicht een website oid...

edit:
Da Loogie mompelt iets over Scaleo pc's bij AH...

[ Voor 60% gewijzigd door Loogie op 06-02-2004 17:10 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe staat het apparaat aangegeven in je apparaatbeheer?
Probeer eens met die naam te zoeken op Google, zo kom je vaak wel iets meer te weten over de fabrikant en het type. :)

Verwijderd

Topicstarter
Da Loogie schreef op 06 februari 2004 @ 16:54:
Staat er ook helemaal niets op de brander? Een sticker erop misschien... :)
Nope .........helemaal niks!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 22:32

Xof

Xof schreef op 06 februari 2004 @ 17:09:
http://www.fujitsu-siemen...port/frameset_others.html

Ik zie hier toch echt een heleboel flashbestanden staan. En het type cdbrander wordt vast wel weergegeven in apparaatbeheer (en btw een T-bird en een pentium 4 gaat niet samen :P)
staat in het andere topic die gesloten is :)

Verwijderd

Ja allemaal leuk en aardig dus maar dit helpt niets............... Weet het nog steedsd niet! |:(

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 22:32

Xof

http://www.sisoftware.net...=sware_dl_x86&langx=en&a=

Download dan sisoft sandra, kun je echt alles te weten komen over de onderdelen in je pc, als je het dan nog niet weet dan weet ik het ook niet. Krijg je alleen een vage type nummer bij je brander dan kun je die even in google intikken en voila :)

offtopic:
Wrom twee nicks @ GoT?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Daarnaast kan je ook nog op zoek gaan naar AIDA32, een programma waarmee je ook je hardware kan identificeren.

Probeer eerst even alle tips die eerder genoemd zijn voordat je roept dat het niet werkt; zo heb ik b.v. geen antwoord gehad op deze vraag.

Verwijderd

Er zit vast wel een sticker op dat ding als je m eruitschroeft, aan de bovenkant, met de specificaties en het merk, dit zit op vrijwel alle CD-ROM drives die ik ooit ben tegengekomen... En anders idd een programma als SiSoft Sandra nemen.
Pagina: 1