Toon posts:

Pinnacle 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probeer nu op mijn werk het volgende probleem op te lossen. Ik heb al op internet gezocht, hier gezocht, maar vind er niks over. 8)7

De klant heeft net een nieuwe pc gekocht (P4 2.6HT, 1GB, 120Gb HDD, GF5200 video, Pinnacle PCTV Pro).

De klant heeft zelf alle drivers al geupdate, incl windows, videokaart, studio 8 en zelfs de firmware van zn DVD brander (NEC 1300A).

Er is een video van een analoge camera gecaptured en de klant heeft daar een menu omheengebouwd en wil dit op dvd branden. Alles gaat goed totdat je "Maak CD/DVD" zegt. Dan krijg ik een render error (Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het renderen van dit bestand). Ik heb ook al contact met Pinnacle gehad maar die wisten ook geen raad meer!! Misschien weet hier iemand iets????

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:59

remco_k

een cassettebandje was genoeg

aangezien mijn praktijk ervaringen in het verleden toch maar even posten dan:

[n00b]
-Vrije schijfruimte genoeg?
[/n00b]

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ruimte zat!!! 86Gb Vrij!!!! 8) 8)

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 22:59

Blauw

De Schreeuw

DirectX 9.0 geinstalleerd?

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Wat zegt de error precies? Ik heb ook veel problemen gehad met Studio DV als ik niet de nieuwste DirectX had geinstalleerd, zie Jozzz.

Arch Linux

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is het hem nou juist, er staat verder niks bij!! Geen info over de error ofzo.

Verwijderd

Kan je niet eerst exporten en dan branden met een ander programma? Ik heb ook wel eens iemand gehad die daar problemen mee had. De ingebouwde brandfunctie in PS8 is kennelijk ruk.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 18:55
Pinnacle Studio 8 geeft zo vaak random errors..
Het is en blijft een onstabiel programma, kun je helaas weinig aan doen.. :r
Ik vind het zelf gewoon een makkelijk programma, waar ik het liefst mee zou werken, maar helaas.

Misschien versie 9 proberen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 06-02-2004 18:35 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helaas is Pinnacle Studio 8 omgeven door een historie van problemen. Een probleem tijdens het renderen is dan ook niet ongebruikelijk. Kijk eens op de Pinnacle support site om te zien of er een oplossing voor is. (http://webboard.pinnacles...dID=1&SectionID=143&lng=1)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eens even op dat forum neuzen. Dankjulliewel! ;)
Pagina: 1