X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Damned, vorige week zo'n moederbordje weggeflikkerd... (Was een DOA hier @Zaak)
Staat er niks op het mobo zelf?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ja, dat de Jen jumper op dat blokje staatRobIII schreef op 06 februari 2004 @ 16:28:
offtopic:
Damned, vorige week zo'n moederbordje weggeflikkerd... (Was een DOA hier @Zaak)
Staat er niks op het mobo zelf?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
@ Sokje: PDF manual op de Asuswebsite...
Mobo PDF's, nu ook in hapklare brokken
[ Voor 28% gewijzigd door Loogie op 06-02-2004 17:16 . Reden: Typo's + Offtopic ]
Verwijderd
Je blaast er niks mee op ofzo.. :d
Ik kan je pic helaas niet checken, maar moeilijk is het iig niet
het voordeel van die dipswitch over BIOS instellingen ontgaat mij verder, maar goed...
[ Voor 5% gewijzigd door makje op 06-02-2004 17:08 ]
Ik heb geen boekje, alleen een PDF, dat is sowieso ff iets vervelender met doorbladeren.makje schreef op 06 februari 2004 @ 17:06:
TS kan gewoon even goed het boekje lezen. Zoals Da Loogie al aangeeft (met blz vermelding!) staat het vrij duidelijk vermeld in de manual, het enige dat nodig is is een beetje inzet en creativiteit tijdens het lezen...
offtopic:
het voordeel van die dipswitch over BIOS instellingen ontgaat mij verder, maar goed...
Zoals gezegd, de Jen jumper staat er wel in, alleen het is een blokje jumpers en één daarvan is die Jen jumper, maar ik weet dus niet welke, dat staat dan ook niet vermeld.
Bovendien, waarom zou ik een topic openen zonder te zoeken, dat wekt alleen maar irritatie op en een slotje. Begin dus AUB niet meteen te flamen (oid) zonder even na te denken
Zou goed kunnen kloppen zoals je hij zegt, alleen staat er niet in de PDF dat het in deze volgorde is (Da Loogie schreef op 06 februari 2004 @ 16:50:
Ok je hebt de PDF-file? Check pagina 20 (Pag. 8 uit Chapter 2: Hardeware Information). Daar staat een duidelijk tekeningetje; van boven naar beneden: JTPWR, dan VID (Jumper) en dan de JEN...
[ Voor 21% gewijzigd door Mojo op 06-02-2004 17:12 ]
Van Links naar Rechts!
.
..
....
....
......
De derde reeks puntjes is hem!
Als je naar het plaatje kijkt is het de jumper in het midden!! (Ik zie tenminste drie jumpers
[ Voor 37% gewijzigd door DiMacho op 06-02-2004 17:18 . Reden: aanvulling ]
Dat is dus niet de bladzijde die over de jumpers en de switches gaat, maar een paar naar bovensokje schreef op 06 februari 2004 @ 17:09:
Zou goed kunnen kloppen zoals je hij zegt, alleen staat er niet in de PDF dat het in deze volgorde is () én op die plek zit überhaupt geen jumper, ook vreemd.
[ Voor 18% gewijzigd door Loogie op 11-10-2005 18:11 . Reden: Pic weg ]
Ik zal zodadelijk even kijken of ik de FSB ook los kan instellen. Zo niet, ga ik ff met die jen jumper prutsen.
Bedankt allemaal iig tot nu toe!
Edit: aha, compleet andere bladzijde dus, geen wonder dat ik het niet kon vinden. Er zit daar bij mij echter geen jumper
[ Voor 22% gewijzigd door Mojo op 06-02-2004 17:27 ]