Toon posts:

Exchange 2000 instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb exchange 2000 geinstalleerd op mn windows 2000 server, maar ik krijg het niet voor elkaar om intern een mailtje naar buiten te sturen. Mailtjes intern worden wel verstuurd. Waar en wat moet ik instellen.

Please help.

Verwijderd

SMTP connector. Maar dat is ook helemaal nergens te vinden op het grote boze web!

edit:
Ik zie dat je hier nieuw bent! Welkom :).
Ik raad je wel aan om eens een aantal faq's door te lezen:
begin met deze: sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt

Succes!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 16:18 ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

3 Dingetjes ;)

1) Zie de FAQ, dit is geen PNS topic, maar een SA topic.

2a) Gebruik eens de Search knop, ook hiervan staat de werking in de FAQ
2b) ook Google/Technet hebben hele goede zoekfuncties

3) Je geeft erg weinig informatie over wat je al geprobeerd hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door FastBunny op 06-02-2004 16:18 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit is het moven niet eens meer waard. Je topic voldoet op vier belangrijke punten niet aan onze policy. Je bent nieuw, ik zal ze voor deze situatie even opsommen:
[list]• Je topic staat verkeerd - je moet het in NT of SA proberen, afhankelijk van de mate waarin je netwerk een rol speelt.
• Je titel geeft niet aan wát je probleem is.
• Je geeft 0,0 informatie. Om je te kunnen zeggen wat er mis is moeten we toch weten hoe je het nu ingesteld hebt :? Hier kunnen we in ieder geval niets mee.
• Je laat te weinig initiatief zien. Welke dingen heb je zelf al uitgezocht om het op te lossen? Wat heb je al geprobeerd cq. veranderd? Etc.

Zoals je ziet is dit dus niks. Ik stel voor dat je eerst even zelf wat gaat uitzoeken en proberen en als je genoeg informatie hebt om ons te kunnen vertellen hoe de boel daar staat mag je het opnieuw proberen in NT of SA (zal wel NT zijn voor dit probleem).

Succes :)

Dit topic is gesloten.