Ik zou graag willen weten hoe je met css, je hele webpagina zowel Vertikaal als Horizontaal kan uitlijnen.
Ik heb het eerst geprobeerd met HTML:
Maar dat vond w3.org niet zo leuk, height is dus kennelijk geen geldig atribuut.
Toen ben ik het in css gaan proberen:
css code:
html code:
Dat werkte wel! w3.org gaf geen fouten meer aan...
MAAR toen mijn baas (want die moet er uiteindelijk mee werken) de site opende in GoLive of in DreamWeaver zag het er echt NIET uit door die css-layer.
Maar we willen geen fouten bij w3.org en hij wil gewoon in golive oid kunnen werken..
Sorry beetje lang verhaal maar ik wil dus vragen / leren of er een andere mogelijkheid is.
Ik heb het eerst geprobeerd met HTML:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <table width="100%" height="100%"> <tr> <td> ###hele pagina### </td> </tr> </table> |
Maar dat vond w3.org niet zo leuk, height is dus kennelijk geen geldig atribuut.
Toen ben ik het in css gaan proberen:
css code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| #page{
position: absolute;
top: 50%;
left: 50%;
height: 565px;
width: 760px;
margin-left: -380px;
margin-top: -282px;
} |
html code:
code:
1
2
3
| <div id="page"> ###hele pagina### </div> |
Dat werkte wel! w3.org gaf geen fouten meer aan...
MAAR toen mijn baas (want die moet er uiteindelijk mee werken) de site opende in GoLive of in DreamWeaver zag het er echt NIET uit door die css-layer.
Maar we willen geen fouten bij w3.org en hij wil gewoon in golive oid kunnen werken..
Sorry beetje lang verhaal maar ik wil dus vragen / leren of er een andere mogelijkheid is.