Toon posts:

overklokken gigab. GeForce 4 MX 440??

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
waarmee kan ik het beste mijn Gigabyte Geforce 4 MX 440 overklokken?
wat geeft het meeste resultaat, ik heb V-Tuner erbij zitten maar mischien zijn er nog betere?
ik ga hem trouwnes binnenkort dus overklokken maar eerst moet er nog een supergrote koeling op (processor koeling komt erop :P)
dus als iemand een idee heeft wat beter is, laat maar horen!!
Groeten, DJKOE

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Gewoon even een vraag maar waarom zou je hem overclocken.

Ik heb zelf een ati radeon 9800se dit vindt ik logisch als je die wilt overclocken omdat je dan spellen hogere resoluties vloeiender kan spelen.

Maar een geforce mx 440 dat loop zowat bij elk spel slecht en als je er laat maar zeggen 10 % uit prutst wat dat gaan je spellen nog slecht dit heeft toch geen nut.

Je maakt je kaart alleen maar onstabieler.

Offtopic heb gisteren mijn 9800SE overclockt van 380@450 vondt hij dan inderdaad ook niet echt leuk.

Dit is niet om je kaart af te kraken maar zeg nu is eerlijk dit is toch zinloos.

Verwijderd

Topicstarter
tja maarja NFSU werkt goed en dat kan wel ietsie beter vind ik toch.
en ja nouja, trouwens zo slecht is de Geforce 4 MX 440 tog niet....?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:59

Remy

I usually get 100% accuracy

Hij presteert net iets beter dan een FX5200, onderaan de lijst:

Afbeeldingslocatie: http://reemf.crewserver.com/zut/aquamarkvga.gif

Evenwel is dit een zoektopic, je vraag 'waarmee overklokken?' is gewoon te beantwoorden door wat software zoals Powerstrip e.d. op te zoeken. Maar veel resultaat zal het oc'en van je MX440 niet opleveren zoals Gatygun zegt, die kaart kan tegenwoordige games gewoon moeilijk aan. Nogal een zoek/zelfwerkzaamheidsvraag, vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.