Ik heb in encore een dvd menu gemaakt. Ik kan nu door op de knoppen te klik een filmpje laten start en als het filmpje afgelopen is komt het begin menu weer in beeld. Maar op het moment dat ik midden in het filmpje op stop druk dan hou ik een zwaar scherm. Hij gaat dus niet terug naar het menu wat ik wel graag zou willen. zijn er meer mensen die hier tegen aan gelopen zijn en hier een oplossing voor weten.
Zie hier !
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Adobe Encore, probleem met menu
Adobe Encore: Probleem met menu's
Adobe encore 1.0
Een topic per vraag is meer dan zat. En aangezien julie (aangenomen dat het geen kloontje is
) waarschijnlijk naast elkaar zitten kunnen jullie beter samenwerken ipv los van elkaar topics gaan openen 
Omdat Adobe Encore, probleem met menu het lekkerst lopt, sluit ik de andere twee.
Adobe Encore: Probleem met menu's
Adobe encore 1.0
Een topic per vraag is meer dan zat. En aangezien julie (aangenomen dat het geen kloontje is
Omdat Adobe Encore, probleem met menu het lekkerst lopt, sluit ik de andere twee.
offtopic:
Overigens was de topictitel van je klasgenoot (?) wat duidelijker: Adobe Encore: Probleem met menu's
Overigens was de topictitel van je klasgenoot (?) wat duidelijker: Adobe Encore: Probleem met menu's
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()