Adobe Encore: Probleem met menu's

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

• 103720
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:26
Wie kan mij helpen?

Mijn menu wat ik in Adobe Encore heb gemaakt werkt goed, als ik op een button klik, dan begint de film te spelen waar ik het anchorpoint ook heb geplaatst. Maar.... op het moment dat ik de film stop dan keert deze niet terug naar het hoofdmenu, maar krijg ik een zwart scherm te zien.

Druk ik op de menuknop dan krijg ik wel het menu te zien, en ook wanneer de film compleet is afgelopen keert deze terug naar het menu. Maar het lukt me niet de instelling te vinden welke ik moet gebruiken om terug te keren naar het menu wanneer ik tijdens het afspelen van de film op de "stop"-knop druk.

Wie kan mij hierbij helpen?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Je hoeft niet de vraag in verschillende forums te plaatsen hoor, eentje is voldoende !!!

Ik heb hier antwoord gegeven.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Plus dat je blijkbaar een kloon gemaakt heb, of is hetvolgende toeval? :/

Adobe encore 1.0

• 103720
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:26
Ik heb hem inderdaad in twee forums geplaats (wist niet waar hij precies in thuishoorde), maar geen kloon. Dit is iemand anders, maar geeft wel aan dat ik niet de enige ben die er niet uit kan komen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Adobe Encore, probleem met menu
Adobe Encore: Probleem met menu's
Adobe encore 1.0

Een topic per vraag is meer dan zat. En aangezien julie (aangenomen dat het geen kloontje is ;) ) waarschijnlijk naast elkaar zitten kunnen jullie beter samenwerken ipv los van elkaar topics gaan openen :D

Omdat Adobe Encore, probleem met menu het lekkerst lopt, sluit ik de andere twee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.