'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
In Photoshop CS zit, als ik geloof ik Hunterpro mag geloven, een tool waarmee je foto en achtergrond laag met elkaar kunt matchen qua kleur, verzadiging (grauw -> felle kleuren) en lichtheid, maar pin me daar niet op vast. Ik ken de werking er van ook niet.
Edit:
http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html
[ Voor 11% gewijzigd door Dark Blue op 06-02-2004 14:42 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Enneh...wat betreft auto-contrast en auto-color, ze hebben me hier op de uni bij de grafische- en reprodienst ooit eens geleerd dat ik commando's met 'auto' erin eigenlijk moet vergeten (net zoals ik hier op GoT geleerd heb dat ik bij het bewerken van foto's het commando Brightness/Contrast ook links moet laten liggen
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Auto Curves
Onder Image > Adjustments
[ Voor 44% gewijzigd door Willem op 06-02-2004 13:51 ]
Je krijgt van mij nog een herkansing willem, of je moet deze 'auto' opties ff willen voorzien van een rotsvaste onderbouwing
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Photoshop biedt je de mogelijkheid om het op een snelle manier te doen, is het resultaat daarvan niet bevredigend, dan heb je nog veeeel meer opties om handmatig wel tot het gewenste resultaat te komen.
Denk trouwens dat een discussie over beeldbewerking bij foto's beter bij het fotografie forum gepost kan worden.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik post anders bij Fotografie wel even een topic dat ze allemaal hier even moeten kijken
Enneh...auto-levels kan ik wel vinden (en kende ik ook al wel), maar die auto-curves is misschien customized Willem 169 PS command??
Maar curves doet ook al redelijk wat wonderen ja..
[ Voor 24% gewijzigd door Dexter op 06-02-2004 14:05 ]