Toon posts:

E-Tech Wireless pcmcia in Toshiba laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een E-tech Wireless kaartje (http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1119/N) installeren in mijn Toshiba laptop. Helaas lukt dit niet, het installeren lijkt goed te gaan, maar vervolgens doet dat ding het niet als de computer is opgestart.
Op de site van E-Tech staat het volgende vermeld:
Sommige Toshiba laptops sturen een verkeerd voltage (5v) naar de pcmcia card (ipv 3.3V). Daardoor werkt de pcmcia kaart niet naar behoren. U kunt een update voor Windows downloaden via onderstaande link:
Die link werkt natuurlijk niet voor windows 98, helaas.. Iemand enig idee hoe ik dat voltage zou kunnen veranderen in 3.3 v? Of is er een andere manier om deze kaart aan de praat te krijgen in die laptop?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

mss in de bios?

Maar als ie nou 5v naar die kaart pomp en de kaart wil maar 3.3v hebben..
dan lijkt het mij geen strak plan om die kaart erin te laten zitten ???

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
MRic3 schreef op 06 februari 2004 @ 13:41:
mss in de bios?

Maar als ie nou 5v naar die kaart pomp en de kaart wil maar 3.3v hebben..
dan lijkt het mij geen strak plan om die kaart erin te laten zitten ???
Geen idee hoe ik in die bios kom op die laptop.. En die kaart gaat er nu inderdaad uit. Maar desalniettemin lijkt hij het wel te doen. Als ik de kaart deinstalleer en vervolgens weer opnieuw opstart dan wordt hij weer gedetecteerd.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:01

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 13:42:
[...]

Geen idee hoe ik in die bios kom op die laptop.. En die kaart gaat er nu inderdaad uit. Maar desalniettemin lijkt hij het wel te doen. Als ik de kaart deinstalleer en vervolgens weer opnieuw opstart dan wordt hij weer gedetecteerd.
wat voor een toshiba laptop heb je?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Cardbus (32bit) en 16bit probleem ? Heb je een oude laptop?