Toon posts:

Internet Explorer probleem >onjuiste url??>> reclame pagina!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds korte tijd heb ik het volgende probleem met Internet Explorer (6.0). Wanneer ik een pagina intype die niet bestaat, krijg ik niet de 'standaard pagina' van 'the page cannot be found, check your network settings' of iets dergelijks, maar een hoop reclame, waar ik graag weer vanaf wil.

Eerder werd ik bij een onjuiste pagina naar 'msn-autosearch pagina's' doorverwezen, en dat heb ik bij internet opties ergens uit kunnen zetten. Nu zit ik met deze reclame, waar ik absoluut niet op zit te wachten. Heeft iemand enig idee wat dit is? Ik heb voor de duidelijkheid onder de volgende link even een screenshot staan (ik heb em niet direct in het forum afgebeeld omdat ik dan bang ben dat door de breedte hiervan, het hele forum enorm breed wordt); ik denk dat het screenshot wel duidelijk maakt wat het probleem is.

Vraag is dus, wie weet hoe ik hier weer af kan komen?
Als er meer info nodig is, hoor ik het wel.

Verwijderd

je moet je hosts bestandje maar eens bekijken.... Of beter nog leegmaken.....

• InGaP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04-2024
Een keertje Ad-aware en Spybot draaien zal ook geen kwaad kunnen. ;)

Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 14:16

P-ter

...

Als je op zo'n linkje klikt (of met je muis er over heen gaat), Waar linkt hij dan heen?

Verwijderd

Topicstarter
Adaware heb ik al gedraaid, en idd had ik wel enkele elementen van spyware (ook verwijderd, maar maybe zijn dit nog enkele achtergelaten sporen) En spybot zal ik nu nog ff doen; wie weet vindt dit programma nog iets meer, of iets anders...

Ennehh dat plaatje is niet zichtbaar??
Hmz, dan hier nog even een link naar een betaalde host, die het dus zeker moet doen: KLIK!

Ennehh over de dooverwijzing:

als ik op de link 'books' klik, zegtie in de statusbalk javascript:click('books')
en dan kom ik uit op http://search-about.net/search.php?pin=37049&qq=books

En welke link ik ook klik, ik kom aldoor uit op search-about.net, en dat wil ik niet :(

Verwijderd

moet je de FAQ eens doornemen :)
Staat in hoe je spybot goed kunt instellen enzo :)

Ik had ook zulke referres en werd veroorzaakt door spyware welke niet door Ad aware werd gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi! ik ga direct aan de slag :)

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 14:16

P-ter

...

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 13:41:
Mooi! ik ga direct aan de slag :)
Vergeet niet om de laatste 'referencefiles' te gebruiken. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Fixed!!
Allemaal hardstikke bedankt, na spybot te draaien vond hij 222 problemen in 372 seconden; en daaronder zat ook de 'cool websearch', wat mijn probleem oploste.

(en ik heb idd de laatste reference file gebruikt).

Verwijderd

Mooi zo :)
Regelmatig dat programma laten lopen :)
Pagina: 1