Probs met Boomslang 1000

Pagina: 1
Acties:

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 23:11
Hey,

Ik heb sinds kort een Razer Boomslang (100o dpi), gekocht bij mediamarkt (voor 20 pop :)).

Ik draaide eerst onder de meegeleverde drivers (2.1), maar heb laatst de nieuwe (3.0). Nu werken de drivers dus niet meer, alleen de standaard Windows. Het tray-icon is niet te enablen en veranderen van settings in de customizer werkt niet. Het probleem doet zich zowel op PS/2 als op USB voor.

Voor de installatie heb ik de oude drivers netjes verwijderd. Toen ik de oude drivers wilde proberen om te kijken of het daar aan lag, werkten die ook niet meer :X

Iemand een oplossing?

[edit] Bij apparaatbeheer vind ik nu een 'HID-compliant' muis

[ Voor 6% gewijzigd door phreako op 06-02-2004 13:52 ]

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:43

Rico

Wie dit leest is gek....

Heb ik ook.....
Met de 3.0 ziet hij de muis niet meer....het gekke is ook dat hij dan zoekt naar een razor 2100......

• phreako
Het vage vind ik dat ook na het installeren van de OUDE drivers het boeltje niet meer werkt :S

Verwijderd

Heb je de drivers van die nieuwe versie ook eerst geuninstalled?
Misschien is er een bestand ofzo blijven staan?

• phreako
Ik heb de nieuwe drivers ook ge-uninstalled ja.

[ Voor 8% gewijzigd door phreako op 06-02-2004 13:32 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Voor je razer problems:
Lees de sticky threads op het forum van Razer Blueprints, http://razer.tigga.org

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• phreako
Het begint nu echt heel erg vervelend te worden....

Niemand schijnt dit probleem te kenne, heb verschillende sites geraadpleegt. Er zijn wel bekende problemen met XP dat de settings na rebooten weg zijn, maar bij mij gebeurt er gewoon helemaal niets, ook niet tijdens het aanpassen. Ik begin nu ook last van andere kwaaltjes te krijgen, bijvoorbeeld als ik met mijn linker muisknop klik het een dubbelklik wordt.

Zucht, je kan er depri van worden :(

[edit] Hmm... ik kan de oude drivers nu ook niet meer verwijderen.. Installshield gaat verdwijnt gewoon opeens als ik wil uninstallen

[ Voor 14% gewijzigd door phreako op 07-02-2004 10:38 ]

Pagina: 1