ik heb dus vrolijk gister als vervanging van mijn mooie ouwe gf2mx200je een budgetkaartje gekocht wat toch zwaar beter zou presteren 
doet ie ook wel (naar tevredenheid).. maar..
ik krijg als ik Gothic II speel (heb nog niet veel andere spellen geprobeerd)
last van tearing, als ik stilsta, loop, en sta te pissen (je krijgt t idee wel?
)
en ook lichtelijk een soort van tear als ik de advanced page oproep van de catalyst via ati knop in systray of gewoon via beeldschermeigenschappen>advanced..
is dat een defecte kaart? of wat?
wat ie ook trouwens heel mooi doet, als ik PcAnywhere (11 corp) start, loopt het beeld vast, en krijg ik van VPU recover dat ie kansloos was, in software mode verder rendert, en of ik maar opnieuw op wil starten.. ik neem aan dat dit een driverprobleem is.. maar kan ook dat aan een defect op de kaart liggen?
ik laat mijn pc iig dit weekend wel aanstaan om s te kijken of dat wil (ga zelf ff naar huis, dus alles wat ie dan doet is fserve runnen enzo, geen voorgrondapps)
maar graag ideeën over wat het probleem zou kunnen zijn
doet ie ook wel (naar tevredenheid).. maar..
ik krijg als ik Gothic II speel (heb nog niet veel andere spellen geprobeerd)
last van tearing, als ik stilsta, loop, en sta te pissen (je krijgt t idee wel?
en ook lichtelijk een soort van tear als ik de advanced page oproep van de catalyst via ati knop in systray of gewoon via beeldschermeigenschappen>advanced..
is dat een defecte kaart? of wat?
wat ie ook trouwens heel mooi doet, als ik PcAnywhere (11 corp) start, loopt het beeld vast, en krijg ik van VPU recover dat ie kansloos was, in software mode verder rendert, en of ik maar opnieuw op wil starten.. ik neem aan dat dit een driverprobleem is.. maar kan ook dat aan een defect op de kaart liggen?
ik laat mijn pc iig dit weekend wel aanstaan om s te kijken of dat wil (ga zelf ff naar huis, dus alles wat ie dan doet is fserve runnen enzo, geen voorgrondapps)
maar graag ideeën over wat het probleem zou kunnen zijn
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years