Ik vind het jammer dat tweakdsl niet in staat is om de packetloss die sins een dag of 5 weer terug op te lossen in mijn bij tijd Xs4all heb ik nog nooit packetloss gehad ik hoop echt dat dit nu proiriteit krijgt, in het verleden werden deze klachten immers wel binnen een dag of wat opgelost en verder zou ik graag reacties willen in dit topic van andere die ook last hebben van deze hinderlijk Packetloss..... ik heb dit topic gemaakt omdat er in het topic : "tweakdsl new and/or improved" imo te veel zaken door elkaar lopen
=====================================
Burne
Door Burne - Saturday 31 January 2004 01:16
quote:
NLsandman schreef op 30 januari 2004 @ 17:16:
een jonge wel willende provider is die niet de know how heeft die bv xs4all of demon heeft.
---
Nu trap je je me op m'n eer..
Ik ben begonnen met computers in 1977 en met euh.. datacommunicatie in 1984. Mijn eerste modem was een zelfgebouwd 300/300 bps exemplaar. Ik heb de voorloper van Xs4all gebruikt. (Hacktick) Als je weet hoe je moet zoeken: mijn eerste usenetpostings komen uit 1995. Mijn eerste emailtjes zijn dik tien jaar ouder. Ik heb, samen met het merendeel van mijn huidige collega's, heel in het begin bij Vuurwerk Internet gewerkt, toen dat nog een van de meest innovatieve en de snelst groeiende hoster van Nederland was. (En sponsor van Tweakers.net) De vier hardcore techneuten bij deze 'welwillende provider' hebben tesamen bijna vijftig jaar ervaring met computers en datacommunicatie.
Het bedrijf is nieuw, maar de mensen er achter bepaald niet.
==========================
Ik bedoel mij bekruipt het gevoel "houtje touwtje provider" toch een klein beetje.... ik betaal wel ff al mijn zakgeld
aan mijn abbonoment, ik vraag me af waar ligt het nou aan zo te zien kennis en ervaring voldoende volgens bovenstaande, zit de appartuur vol of zo ??? vooruit kijken is regeren of ligt het aan BBNED ??? dan word het tijd dat all ISP's die internet via BBNED leveren toch eens manen op wat vlottere actie want packetloss is gewoon onzin!!! en ronduit irritant
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand van Tweakdsl ons in dit topic wil informeren en blijven informeren "specefiek en alleen over het Packetloss verhaal" tot het is opgelost(wordt opgelost?!).. zo dat ook de gamers wat hebben aan Tweakdsl/BBNED
bvd
StarWars ( <== down
)
=====================================
Burne
Door Burne - Saturday 31 January 2004 01:16
quote:
NLsandman schreef op 30 januari 2004 @ 17:16:
een jonge wel willende provider is die niet de know how heeft die bv xs4all of demon heeft.
---
Nu trap je je me op m'n eer..
Ik ben begonnen met computers in 1977 en met euh.. datacommunicatie in 1984. Mijn eerste modem was een zelfgebouwd 300/300 bps exemplaar. Ik heb de voorloper van Xs4all gebruikt. (Hacktick) Als je weet hoe je moet zoeken: mijn eerste usenetpostings komen uit 1995. Mijn eerste emailtjes zijn dik tien jaar ouder. Ik heb, samen met het merendeel van mijn huidige collega's, heel in het begin bij Vuurwerk Internet gewerkt, toen dat nog een van de meest innovatieve en de snelst groeiende hoster van Nederland was. (En sponsor van Tweakers.net) De vier hardcore techneuten bij deze 'welwillende provider' hebben tesamen bijna vijftig jaar ervaring met computers en datacommunicatie.
Het bedrijf is nieuw, maar de mensen er achter bepaald niet.
==========================
Ik bedoel mij bekruipt het gevoel "houtje touwtje provider" toch een klein beetje.... ik betaal wel ff al mijn zakgeld
bvd
StarWars ( <== down
[ Voor 69% gewijzigd door StarWars op 06-02-2004 13:08 ]
hopla