TweakDSL nog steeds PACKETLOSS :( :(

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
Ik vind het jammer dat tweakdsl niet in staat is om de packetloss die sins een dag of 5 weer terug op te lossen in mijn bij tijd Xs4all heb ik nog nooit packetloss gehad ik hoop echt dat dit nu proiriteit krijgt, in het verleden werden deze klachten immers wel binnen een dag of wat opgelost en verder zou ik graag reacties willen in dit topic van andere die ook last hebben van deze hinderlijk Packetloss..... ik heb dit topic gemaakt omdat er in het topic : "tweakdsl new and/or improved" imo te veel zaken door elkaar lopen

=====================================
Burne

Door Burne - Saturday 31 January 2004 01:16

quote:
NLsandman schreef op 30 januari 2004 @ 17:16:
een jonge wel willende provider is die niet de know how heeft die bv xs4all of demon heeft.
---
Nu trap je je me op m'n eer..

Ik ben begonnen met computers in 1977 en met euh.. datacommunicatie in 1984. Mijn eerste modem was een zelfgebouwd 300/300 bps exemplaar. Ik heb de voorloper van Xs4all gebruikt. (Hacktick) Als je weet hoe je moet zoeken: mijn eerste usenetpostings komen uit 1995. Mijn eerste emailtjes zijn dik tien jaar ouder. Ik heb, samen met het merendeel van mijn huidige collega's, heel in het begin bij Vuurwerk Internet gewerkt, toen dat nog een van de meest innovatieve en de snelst groeiende hoster van Nederland was. (En sponsor van Tweakers.net) De vier hardcore techneuten bij deze 'welwillende provider' hebben tesamen bijna vijftig jaar ervaring met computers en datacommunicatie.

Het bedrijf is nieuw, maar de mensen er achter bepaald niet.

==========================
Ik bedoel mij bekruipt het gevoel "houtje touwtje provider" toch een klein beetje.... ik betaal wel ff al mijn zakgeld ;) aan mijn abbonoment, ik vraag me af waar ligt het nou aan zo te zien kennis en ervaring voldoende volgens bovenstaande, zit de appartuur vol of zo ??? vooruit kijken is regeren of ligt het aan BBNED ??? dan word het tijd dat all ISP's die internet via BBNED leveren toch eens manen op wat vlottere actie want packetloss is gewoon onzin!!! en ronduit irritant :/ Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand van Tweakdsl ons in dit topic wil informeren en blijven informeren "specefiek en alleen over het Packetloss verhaal" tot het is opgelost(wordt opgelost?!).. zo dat ook de gamers wat hebben aan Tweakdsl/BBNED

bvd

StarWars ( <== down :/ )

[ Voor 69% gewijzigd door StarWars op 06-02-2004 13:08 ]

hopla

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Ligt dit probleem niet meer bij bbned? Ik zelf ook de laatste dagen last van packetloss, en heb een 8mbit bij Demon. Lijkt mij meer een probleem van bbned dan van een provider...

Verwijderd

kan wel waar wezen, maar voorlopig ben je wel mooi de klos als je tweakdsl hebt aangeschaft. go xs4all!!!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:09
Zet eens wat punten en hoofdletters en punten in je post StarWars, dan is het tenminste fatsoenlijk te lezen.

Verder: Je kunt nu eenmaal niet voor een duppie eerste rang zitten. Elke provider heeft weleens wat en als jij voor jezelf de voordelen en nadelen van tweakdsl tegen elkaar afweegt en tot de conclusie komt dat het niet voldoet aan jouw eisen, dan ben je vrij om na je 1jarig contract over te stappen naar een ander provider. Of dat nu BBned, BabyXL, KPN of wat dan ook is. En neem meteen een zakelijke lijn dan.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Dit topic heeft zojuist zijn doodvonnis gekregen denk ik. Ik bedoel, je hele startpost opnieuw maken?!?

[ontopic]
Zeker is het klote, maar als het probleem bij bbned ligt dan kan TweakDSL daar ook niet zoveel aan doen toch? Ik zeg niet dat ze niks kunnen doen, immers, zij worden betaald door jou en hun betalen bbned dus kunnen ze dingen eisen, maar echt veel meer kunnen ze ook niet doen op korte termijn hoor.

Verwijderd

BBned is hard bezig het netwerk te upgraden voor de stortvloed van 8Mbit gebruikers die eraankomt met de speed upgrades.

Kan wel eens zijn dat het netwerk de tering heeft dus :)

Ik zelf heb een 2mbit lijn bij Demon, en heb ook wel probleempjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 13:16 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Sorry, hoor maar dit is me echt te onduidelijk.

1. Je startpost is te onduidelijk (Gebruik de quote functie!)
2. Het kan prima in de Algemene TweakDSL draad
3. Zo te zien ligt het probleem niet bijv TweakDSL, maar bij BBned. (En ook Xs4all heeft daar dan dus last van!)
4. In het topic wordt me toch een beetje te flamerig / trollerig gereplied

Dus, wat nu:
Probeer het in het algemene topic, blijkt dat het niet alleen TweakDSL is (maar dus ook bijv. Demon oid), dan kan er alsnog (met een duidelijke topicstart) een los topic worden gestart.

En by the way: Ik heb nergens last van met Cambrium 2048/2048 kbit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.