Een hint; doe het NIET! Helaas ben ik ook een Alienware slachtoffer geworden omdat ik eigenlijk best wel design-geil ben, maar dat is ook het enige vette van Alienware; de cases van zowel de PC's als de notebooks. Ik zit nu zelf ook noodgedwongen op een backup laptop te werken omdat mn voeding naar z'n grootje is en de ATI Radeon kaart het liever bloedheet heeft dan 'normaal warm'. Nu denk je dat dit het enige probleem is, maar nee; ook m'n toetsenbord, DVD fikker en internet wifi kaart heb ik al moeten laten vervangen.
De specs van het apparaat zijn geweldig om te zien, en het is ook best big pimpin' als je je pakketje uit Ierland binnenkrijgt; vol met leuke speeltjes. Maar het komt er op neer dat zelfs de speeltjes van de Happy Meals nog beter in elkaar zitten. Al met al heb ik maar 3200 euro uitgegeven voor een systeem wat al bijna compleet vernieuwd is wat betreft hardware. Heel jammer, maar helaas keiharde waarheid. En hoe erg je er ook om zeurt bij Alienware; het lijkt ze geen ruk te interesseren. Alsof je van tevoren moet weten dat je 3200 euri rechtstreeks de prullenbak in gooit voor een mooie case met regelrechte rotzooi.