Toon posts:

Ervaring met alienware notebooks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe notebook. Ik wacht wel nog even op de 9700 pro en ik wil minstens 1400x1050 reso en een 7200 rpm harddisk.

Ik heb momenteel de area 51-m van alienware op het oog:
www.alienware.co.uk

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je zelf al gezocht naar reviews en/of ervaringen? Zo ja, welke heb je gevonden?

Alienware is niet een onbekend merk hier, ze staan bekend om erg mooie behuizingen. Hier zijn 4 linkjes over Alienware die wel het doornemen waard zijn:
Laptop van Alienware.. bijkomende kosten?
Alienware lanceert Predator Case. (ervaringen met Alienware zelf)
Laptop kopen in de US of A... invoerrechten ?
Hier staat een review van de area51m.

[ Voor 11% gewijzigd door Laurent op 06-02-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb enkele zeer slechte ervaringen met de service gehoord op oa http://notebookforums.com/ er word over het algemeen geszegt dat sager (clevo, die in nederland onder promedion word verkocht) een beter alternatief voor de specifcaties zijn (deze zijn ook goedkoper) sterker nog de orginele are 51-m was een geverfte clevo laptop :D)

Veel success met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat me vooral aanspreekt aan de notebooks van alienware is dat de videokaart kan worden vervangen. Dit is echt een enorm voordeel omdat de economische levensduur van je laptop om te gamen wordt verlengt. Dit is toch niet mogelijk bij alle laptop fabrikanten? en bij promedion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 18:07
Een hint; doe het NIET! Helaas ben ik ook een Alienware slachtoffer geworden omdat ik eigenlijk best wel design-geil ben, maar dat is ook het enige vette van Alienware; de cases van zowel de PC's als de notebooks. Ik zit nu zelf ook noodgedwongen op een backup laptop te werken omdat mn voeding naar z'n grootje is en de ATI Radeon kaart het liever bloedheet heeft dan 'normaal warm'. Nu denk je dat dit het enige probleem is, maar nee; ook m'n toetsenbord, DVD fikker en internet wifi kaart heb ik al moeten laten vervangen.

De specs van het apparaat zijn geweldig om te zien, en het is ook best big pimpin' als je je pakketje uit Ierland binnenkrijgt; vol met leuke speeltjes. Maar het komt er op neer dat zelfs de speeltjes van de Happy Meals nog beter in elkaar zitten. Al met al heb ik maar 3200 euro uitgegeven voor een systeem wat al bijna compleet vernieuwd is wat betreft hardware. Heel jammer, maar helaas keiharde waarheid. En hoe erg je er ook om zeurt bij Alienware; het lijkt ze geen ruk te interesseren. Alsof je van tevoren moet weten dat je 3200 euri rechtstreeks de prullenbak in gooit voor een mooie case met regelrechte rotzooi. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:03
Jermaine schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:11:
Een hint; doe het NIET! Helaas ben ik ook een Alienware slachtoffer geworden omdat ik eigenlijk best wel design-geil ben, maar dat is ook het enige vette van Alienware; de cases van zowel de PC's als de notebooks. Ik zit nu zelf ook noodgedwongen op een backup laptop te werken omdat mn voeding naar z'n grootje is en de ATI Radeon kaart het liever bloedheet heeft dan 'normaal warm'. Nu denk je dat dit het enige probleem is, maar nee; ook m'n toetsenbord, DVD fikker en internet wifi kaart heb ik al moeten laten vervangen.

De specs van het apparaat zijn geweldig om te zien, en het is ook best big pimpin' als je je pakketje uit Ierland binnenkrijgt; vol met leuke speeltjes. Maar het komt er op neer dat zelfs de speeltjes van de Happy Meals nog beter in elkaar zitten. Al met al heb ik maar 3200 euro uitgegeven voor een systeem wat al bijna compleet vernieuwd is wat betreft hardware. Heel jammer, maar helaas keiharde waarheid. En hoe erg je er ook om zeurt bij Alienware; het lijkt ze geen ruk te interesseren. Alsof je van tevoren moet weten dat je 3200 euri rechtstreeks de prullenbak in gooit voor een mooie case met regelrechte rotzooi. :/
eeeh dit is een topic van een jaar oud :? waarom zou je nou nog reageren? hij zal vast wel al iets gekocht hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
misschien zit die nog steeds te wachten op replies hehehehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 17:27

Piggen

Lekker bakkie

Ach, niet zo zeuren. Het was best een nuttige reply waar mensen nog wat aan kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 18:07
hellboy123 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:29:
[...]

eeeh dit is een topic van een jaar oud :? waarom zou je nou nog reageren? hij zal vast wel al iets gekocht hebben....
Misschien zijn er wel meer mensen die op zoek zijn naar Alienware systeempjes? :/
Pagina: 1