Toon posts:

[Dr.DivX] Geluid loopt langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor het omzetten van video van mijn handycam naar DivX gebruik ik altijd Dr.DivX.
Eerst de video capturen met een ander programma en dan omzetten.
Het gekke is:
Ik heb het al 100x gedaan en steeds gaat het prima, alles werkt. Maar nu! Ik heb een video gecaptured in AVI (als gewoonlijk). Als ik deze afspeel dat werkt hij prima. Na het encoderen naar DivX is er een probleem opgetreden.
De audio loopt te langzaam, veel te langzaam.
Een woord als 'hallo' klinkt nu zo: hhhhaaaaaaaaaallllllllllllooooooooowwwwwww :? das niet cool.

Waar kan dit aan liggen, en waarom alleen bij deze capture en waarom dan niet bij alle andere?
Iemand?

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:25:
Voor het omzetten van video van mijn handycam naar DivX gebruik ik altijd Dr.DivX.
Eerst de video capturen met een ander programma en dan omzetten.
Het gekke is:
Ik heb het al 100x gedaan en steeds gaat het prima, alles werkt. Maar nu! Ik heb een video gecaptured in AVI (als gewoonlijk). Als ik deze afspeel dat werkt hij prima. Na het encoderen naar DivX is er een probleem opgetreden.
De audio loopt te langzaam, veel te langzaam.
Een woord als 'hallo' klinkt nu zo: hhhhaaaaaaaaaallllllllllllooooooooowwwwwww :? das niet cool.

Waar kan dit aan liggen, en waarom alleen bij deze capture en waarom dan niet bij alle andere?
Iemand?
al dr. divx opnieuw geinstalleerd enzo, drivers bijgewerkt op je pc, windows update eroverheen?

Verwijderd

Topicstarter
Yup, dat heb ik allemaal gedaan. Net de nieuste Dr.DivX geinstalled, windows is volledig geupdated, alle juiste codecs - nogmaals hij doet het bij alle andere wel -.

Verwijderd

Topicstarter
Oke - nu is het zo dat als ik het met een ander programma naar SVCD omzet, dat ik ook geen geluid krijg, terwijl het origineel wel gewoon geluid heeft.
Kan het aan de codecs liggen?