Toon posts:

Kan mijn Bleutooth en IrDA niet meer activeren op mijn S55

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier ervaring mee?
Kan het liggen aan een verkeerde update? (heb nu verschillende versies gedaan en het probleem blijft toch)

Heeft iemand een oplossing?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:28
Terug flashen naar een oude originele firmware (vast te vinden op dezelfde site als waar je de non-official firmware hebt gedownload) en flash dan de versie er overheen die je van de siemens site kan plukken.. Kijken wat ie dan doet..

Maar krijg je geen foutmelding ofzo??

[ Voor 19% gewijzigd door Krypt op 06-02-2004 12:26 ]

Pvouput live

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Batterij eraf halen (terwijl de tel. aanstaat!, dus niet eerst uitzetten) en opnieuw erin zetten, helpt dat?

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op 06 februari 2004 @ 12:26:
Terug flashen naar een oude originele firmware (vast te vinden op dezelfde site als waar je de non-official firmware hebt gedownload) en flash dan de versie er overheen die je van de siemens site kan plukken.. Kijken wat ie dan doet..

Maar krijg je geen foutmelding ofzo??
Heb nu versie 20 erop heb geprobeerd om versie 15 er weer op te zetten, maar dat lukt niet! volgens mij kun je niet terugdaten.
Ik krijg geen foutmelding, maar hiuj doet gewoon niks meer. IrDA staan aangevinkt, maar kan niet wijzigen en BleuTooth staat uit en kan het niet wijzigen of aanzetten..... weet het ook niet meer eigenlijk :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nulnulnix schreef op 06 februari 2004 @ 12:30:
Batterij eraf halen (terwijl de tel. aanstaat!, dus niet eerst uitzetten) en opnieuw erin zetten, helpt dat?
nee

• Krypt
Op de site waar je SW20 vandaan hebt (als het die is waar ik denk dat je 'm vandaan hebt), staan ook oudere firmwares.. daar zit geen check op en kun je gewoon downflashen... Ik zal eens kijken of ik nog ergens een oude versie heb staan.. mail me fftjes; kan helaas pas maandag weer kijken..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op 06 februari 2004 @ 12:46:
Op de site waar je SW20 vandaan hebt (als het die is waar ik denk dat je 'm vandaan hebt), staan ook oudere firmwares.. daar zit geen check op en kun je gewoon downflashen... Ik zal eens kijken of ik nog ergens een oude versie heb staan.. mail me fftjes; kan helaas pas maandag weer kijken..
Heb nu versie 20, 17, 16, 12, 11 en 04 er op gehad maar dan doet nog steeds niks het........ mijn enige hoop is versie 15 nog, maar die lukt juist niet!

• Krypt
Dus je hebt al je firmware gedowngrade?? Zoja; dan denk ik dat er toch iets anders mis is... factory reset al geprobeerd?

Pvouput live

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Je vorige topic is niet voor niets dichtgegaan. Deze gaat dus dicht.
Mocht je problemen blijven ondervinden, probeer dan dit topic: [rml]Siemens S 55 :9~ [ deel3][/rml]

Zie ook je mail overigens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.