Toon posts:

Beste Direct Connect client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik op het moment DC++ (laatste versie erges) maar ik mis een aantal features. Ik zou bijv graag kunnen multithread downloaden upload/download bandwidth limit instellen, niet reageren op searches van anderen of als de source voor een file down gaat automatisch elke x minuten naar andere sources zoeken en hem daar vandaan downloaden (een beetje de lite versie onder de dc++ duz).
Zijn er andere (onofficiele?) dc++ clients in omloop waar dit wel mee kan?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:15:
ik gebruik op het moment DC++ (laatste versie erges) maar ik mis een aantal features. Ik zou bijv graag kunnen multithread downloaden upload/download bandwidth limit instellen, niet reageren op searches van anderen of als de source voor een file down gaat automatisch elke x minuten naar andere sources zoeken en hem daar vandaan downloaden (een beetje de lite versie onder de dc++ duz).
Zijn er andere (onofficiele?) dc++ clients in omloop waar dit wel mee kan?
*multithread downloaden --> voor zover ik het weet kan dat nog niet met DC++, gebruik Kazaa ofzo
* bandwidth --> start een programma ernaast die je download/upload limiteert, zoals Netlimiter
* niet reageren op search --> niet echt netjes, he? :( :(
* automatisch searchen om de paar min --> zit in DC++ ingebouwd
* andere officiele versies --> ja, die zijn er wel, maar de enige die geaccepteerd is, is odc, in java, met alle andere zul je worden gebanned

Je kan je vraag ook gewoon in de DC++ topic stellen:
DC++, waarom horen we er zo weinig van?/

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

De direct connect structuur is niet gemaakt op multi-thread downloaden dus dat is niet mogelijk... dc++ legt al meerdere sources vast voor een file dus als er 1 weg valt schakelt hij naar een nieuwe! verder is dc++ een shareprog wat echt op sharen gemaakt is dus er kan niiks gedaan worden met de bandbreedte instelling tenzij je dit met een externprogje regelt.

Edit:
crisis.. weer niet snel genoeg :) ben het helemaal eens met hierboven _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Mystic Spirit op 06-02-2004 12:24 ]

• Ridcully
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 12:23
DCGUI doet wel aan multithread downloaden, tenminste als het is wat ik aanneem dat 't is, hij download delen van andere mensen en voegt 't later tot 1 file zegmaar. DCGUI is er ook voor windows als je GTK installeert ofzo weet niet meer precies hoe het zat, stond wel uitgelegd op de DCGUI site

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04-2025
Je kunt LDC++ proberen, maar ik gebruik hem zelf ook, maar heb het gevoel dat de recelame pop ups die ik af en toe krijg van dat programma komen,

http://ldcpp.berlios.de/