Toon posts:

snelheidsverhoging casema

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jaja op de servicepagina van Casema (op tv dus ;) ) staat sinds gister dat de snelheden per april eindelijk weer omhooggegooid worden :). Ik kan echter nergens vinden hoeveel sneller het wordt... :'(

Wie helpt me uit de brand :)

Verwijderd

Op de frontpage van een paar dagen geleden stond dat casema nog niet bekend heeft gemaakt wat de snelheidsverhogingen precies inhouden.
Eventjes geduld nog lijkt me.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ben ook nieuwsgierig wanneer ze die IPSEC/VPN wegdoen, dat staat ook nog in de planning.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Dijkhuis
  • Laatst online: 05-05 20:35
En bij het laatste nieuws op de casema site is dit bericht inmiddels alweer weggehaald...

• Nijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 23:44
bjck schreef op 06 februari 2004 @ 12:08:
Ben ook nieuwsgierig wanneer ze die IPSEC/VPN wegdoen, dat staat ook nog in de planning.
Dit las ik op het forum van sitecom:

"Alleen NIEUWE aanvragen worden vanaf heden aangesloten op DHCP, voor bestaande L2TP (en zelfs nog PPPoE gebruikers) zal de migratie ergens in Februari starten. Men wordt daarover uiteraard geinformeerd door Casema en beide protocollen worden een tijd naast elkaar gebruikt"

Ook humor: http://eservice.casema.tv...e/helpdesk/dhcp/dhcp.html
vooral die eerste regel:
"De omschakeling van het L2tp tunneling protocol naar het DHCP protocol is een feit."

[ Voor 17% gewijzigd door Nijntje op 06-02-2004 12:15 ]

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 16:02

sjaak

un giorno credi

En het werkt prima. 8-)

Verwijderd

Nijntje schreef op 06 februari 2004 @ 12:12:
[...]

"Alleen NIEUWE aanvragen worden vanaf heden aangesloten op DHCP, voor bestaande L2TP (en zelfs nog PPPoE gebruikers) zal de migratie ergens in Februari starten. Men wordt daarover uiteraard geinformeerd door Casema en beide protocollen worden een tijd naast elkaar gebruikt"

vooral die eerste regel:
"De omschakeling van het L2tp tunneling protocol naar het DHCP protocol is een feit."
Ehm... dat L2PT hebben ze toch pas sinds kort? Ik las een maandje geleden in een ander topic dat ze nog oudere modems voor zo'n L2TP ding aan het vervangen waren... ze hebben zeker geld over (steek dat in de helpdesk, die is rampzalig :().

Mgoed, we merken het thuis wel.... Binnenkort eerst maar eens de nieuwe router (die speciaal L2TP ondersteunt :D) aansluiten.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 22:35
Nijntje schreef op 06 februari 2004 @ 12:12:
[...]

vooral die eerste regel:
dit moeten ze proberen :(
heb gvd net een goede router die standaard l2tp ondersteund (en das nog een hele opgave,want flashen levert niet altijd het goede op,routers die je elke dag moet resetten enz om hem aan de gang te houden)
en dan gaan ze weer van protocol wisselen.ze kunnen mn router dan ook meteen vergoeden als ik een nieuwe moet halen |:(

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 16:02

sjaak

un giorno credi

arvidbeheerder schreef op 07 februari 2004 @ 20:42:
[...]

heb gvd net een goede router die standaard l2tp ondersteund (en das nog een hele opgave,want flashen levert niet altijd het goede op,routers die je elke dag moet resetten enz om hem aan de gang te houden)
en dan gaan ze weer van protocol wisselen.ze kunnen mn router dan ook meteen vergoeden als ik een nieuwe moet halen |:(
Nou, ga dan maar vast een brief schrijven. O-) Komende maanden wordt de overstap gedaan.

• bjck
  • Laatst online: 03-01 20:09
[...]

Dat dat inderdaad tegevalt als je net zo'n zoektocht achter de rug hebt kan ik begrijpen. Maar ondanks dat kan iedereen denk ik alleen maar blij zijn met deze ontwikkeling.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05 20:05
[...]

[...]ze kunnen mn router dan ook meteen vergoeden als ik een nieuwe moet halen |:(
Je zult geen nieuwe hoeven halen, aangezien _elke_ thuisrouter wel DHCP ondersteund :)

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 23:42

Sebastiaan

....

heh, dan kan ik waarschijnlijk als ze zo ver zijn gelijk de stap naar DHCP maken zodra ze besluiten om COM21 er helemaal uit te gooien

• Nijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 23:44
Iemand al een idee wanneer het nou precies gaat plaatsvinden?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Nee, en daarom doe ik dit topic ook dicht. Zie ook de sluitmessage van het vorige topic, Korakal in "Casema gaat de snelheid verhogen (alweer..."
Korakal schreef op 03 februari 2004 @ 21:06:
I&T FAQ; dingen die we niet willen:

[...]

Lijkt me ook prima van toepassing op dit topic. Gezien de recente ervaringen met o.a. het Chello upgrade topic gaan we gewoon wachten tot de details bekend zijn. Eerder zullen we een topic NIET toestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.