Toon posts:

[2kserver]Terminal Sessie Starten mag niet

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal gebruikers hier moeten inloggen op een terminal server BUITEN het domein met andere usernam en password, als ik dit probeer krijg ik de melding dat het gebruikers policy dit niet toelaat.

ik kan zo snel niet vinden hoe ik dit kan aanpassen.. waar vind ik deze instelling?

Thanx.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:34

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:42:
Een aantal gebruikers hier moeten inloggen op een terminal server BUITEN het domein met andere usernam en password, als ik dit probeer krijg ik de melding dat het gebruikers policy dit niet toelaat.

ik kan zo snel niet vinden hoe ik dit kan aanpassen.. waar vind ik deze instelling?

Thanx.
lid maken van de groep remote desktop users

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Geef ze een superuser recht en daar in zetten dat ze terminal server mogen starten.

volgens mij is dit het veiligst want anders moet je alleen admins toelaten. en dan kan je alles op de server. Ik weet niet of dat dit de bedoeling is.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:34

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:47:
Geef ze een superuser recht en daar in zetten dat ze terminal server mogen starten.

volgens mij is dit het veiligst want anders moet je alleen admins toelaten. en dan kan je alles op de server. Ik weet niet of dat dit de bedoeling is.
dat lijkt me nou niet verstandig...

gewoon user + remote desk vinkje is verstandiger :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Duinkonijn schreef op 06 februari 2004 @ 11:49:
[...]

dat lijkt me nou niet verstandig...

gewoon user + remote desk vinkje is verstandiger :)
Het ligt eraan wat je moet gaan doe op de server maar als je geen admin recht nodig heb moet je ze ook niet geven.

Het was maar een optie

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

caphex,

Op GoT verwachten we enig zelf initiatief, en de melding 'ik kan het zelf even niet snel vinden', getuigt daar niet echt van. De melding die je geeft kan uit een aantal punten voortkomen - geen passwoorden, geen lokale aanlog rechten en dergelijke - in ieder geval moet je maar even beginnen met te zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.