Toon posts:

Typhoon USB 2.0 Memory Adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb laatst via internet zo'n fijn USB stokje gekocht (topic naam), werkt helemaal goed enzo op win XP, maar als ik dat dingetje in een bak steek waar win 98(SE) op staat, zegt Windows helemaal niets...

Ik zoeken op internet, driverguide, winguide etc etc, heel google afgezocht (nouja, bijna heel google) en echt helemaal niets gevonden. Ja, één site waar ik $20 op moest hoesten voor een driver van 200k, dat is even veel als mijn hele stokje.

Ik dacht, misschien weet een van jullie wel waar je win9x drivers voor dit stokje kan vinden..
Anyways bedankt voor dat je dit überhaupt al hebt gelezen. =)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
Win98 of Win98SE? De gewone 98 had nog geen USB-support dacht ik...

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:19
Heb je er geen cd bij gekregen met de drivers voor 98?

http://www.anubisline.com/english/eindex.htm

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
maar als ik dat dingetje in een bak steek waar win 98(SE) op staat
Hoeveel machines heb je geprobeerd? Dat kan ik nl. niet uit je post opmaken.
zegt Windows helemaal niets...
Wordt het ding überhaupt niet gedetecteerd, of kun je alleen de driver niet installeren?

Probeer het iig op meerdere pc's om uit te sluiten dat je gewoon met een defecte/niet geïnstalleerde USB poort aan het stoeien bent.

Verwijderd

Topicstarter
Fire69: Win98SE en dan helemaal geupdate.

Olof: Er zat geen cd bij, helemaal niets, behalve het stokje.

en naar Koraks: Ik heb hem op 3 verschillende pc's gebruikt met Win98se en op geen van de machines detecteerde windows de drive..

Ik ben nu op school, maar ik zal zo thuis wel die link wat verder uitgraven!
In iedergeval bedankt en jullie lezen het zo wel hier!

edit:

hmm, misschien kan deze zo dicht, op die site staat alles dat ik nodig heb. Bedankt! =)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 11:52 . Reden: Problemo, opgelosto ]

Verwijderd

Er hoort een driver FLOPPY bij te zitten voor windows 98. Ik kan de drivers wel mailen naar je als je dat wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:52:
Er hoort een driver FLOPPY bij te zitten voor windows 98. Ik kan de drivers wel mailen naar je als je dat wilt.
Heb het al, maar bedankt =)

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:19
Even een tip voor de volgende keer. Iets beter zoeken. Het koste mij ongeveer 1 minuut om die link te vinden en in het bericht te plaatsen.
Had je zelf ook wel voor elkaar gekregen denk ik.

Maar toch leuk dat ik kon helpen.
Pagina: 1