Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Vaak als je portering is gedaan. (dus je hebt een linesync) is de rest al in orde. Maar hangt van je ISP af welke je kiest. Als ze blijkbaar geen moeite willen doen voor je nu al ... lekkere isp gekozen
Lekkere start.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Voor je lijn is geporteerd hoort je poort al te zijn geprovisioned door BBned en hoort ook alles bij je ISP te zijn geconfigureerd.
Het kan dus zijn dat er iets mis is gegaan bij de ISP, of dat er bij BBned nog iets niet goed staat in het profiel van jou.
Ongeacht welke ISP je ook hebt zou het moeten werken zodra je sync hebt (bij BBned dan, hoe het bij KPN zit weet ik niet), tevens kan het ook zijn dat KPN je draden te vroeg heeft getrokken.... echter dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat ik dagelijks mee maak dat ze hier te laat mee zijn (vanmiddags zelfs nog)!!!
Het kan dus zijn dat er iets mis is gegaan bij de ISP, of dat er bij BBned nog iets niet goed staat in het profiel van jou.
Ongeacht welke ISP je ook hebt zou het moeten werken zodra je sync hebt (bij BBned dan, hoe het bij KPN zit weet ik niet), tevens kan het ook zijn dat KPN je draden te vroeg heeft getrokken.... echter dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat ik dagelijks mee maak dat ze hier te laat mee zijn (vanmiddags zelfs nog)!!!
* Chillz heeft ook provider via BBNed
bij mij werkt de verbinding via m'n MAC-adres
kwestie van MAC doorbellen, door hun in laten voeren en het werkte
voordat mijn MAC ingevoerd was, werkte mijn lijn (schijnbaar) al wel,
alleen kon ik toen geen IP verkrijgen, dus ik kreeg m niet automatisch voor m'n verbinding
nu krijg ik een IP zodra er een verbinding geopend wordt (/ pc aangaat) met mijn unieke MAC...
bij mij werkt de verbinding via m'n MAC-adres
kwestie van MAC doorbellen, door hun in laten voeren en het werkte
voordat mijn MAC ingevoerd was, werkte mijn lijn (schijnbaar) al wel,
alleen kon ik toen geen IP verkrijgen, dus ik kreeg m niet automatisch voor m'n verbinding
nu krijg ik een IP zodra er een verbinding geopend wordt (/ pc aangaat) met mijn unieke MAC...
Leeg - Sinds 20180907
Het werkt nu idd. Ik heb het mac adres doorgegeven.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg