Toon posts:

microsoft outlook "geschiedenis wissen" mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dus ik zit met volgend probleem:

ik heb in dreamweaver een tekst gezet met een link naar een bepaald emailadres; die link zet ik in het rood
dan heb ik dan die link eens getest om te zien of het werkt (en het werkt): maar het probleem is nu dat de link terug in het zwart staat omdat ik er op geklikt heb
ik krijg hem niet meer in het rood, hij verspringt terug op zwart

dus dacht ik: als ik nu eens de geschiedenis van outlook wis, dan gaat de link terug in het rood staan
snappen jullie?
is dit mogelijk? of hebben jullie een andere oplossing?
thanx!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:37

ralpje

Deugpopje

Het lijkt me niet dat dat met de geschiedenis van je Outlook te maken heeft.
Probeer eens je browser-geschiedenis te wissen, waarschijnlijk wordt daar onthouden of het een gevolgde link is of niet.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op 06 februari 2004 @ 10:56:
Het lijkt me niet dat dat met de geschiedenis van je Outlook te maken heeft.
Probeer eens je browser-geschiedenis te wissen, waarschijnlijk wordt daar onthouden of het een gevolgde link is of niet.
dat heb ik al gedaan (via extra-internet opties- geschiedenis wissen) maar dat helpt niet; of moet ik nog ergens anders ook de geschiedenis wissen (windows 2000) ?

Verwijderd

maar dan is het probleem slechts tijdelijk opgelost...
ik ben niet bekend met Dreamweaver, in HTML zou ik het wel kunnen oplossen

edit: is geloof ik iets van:
HTML:
1
<BODY vlink="Blue" alink="Blue" link="Blue">

ff je body-tag aanpassen dus in de text-editmodus als Dreamweaver die heeft - anders in Notepad :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
dit staat er in (de code van) dreamweaver :

"Een uitgebreid profiel is op te vragen bij <font color="#800000"><strong><a href="mailto:linh.vu@vmc.be">linh.vu@vmc.be</a></strong></font>"

#800000 is inderdaad de kleur die ik nodig heb

wat moet ik aan deze code vervangen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 11:20 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:37

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:19:
dit staat er in (de code van) dreamweaver :

"Een uitgebreid profiel is op te vragen bij <font color="#800000"><strong><a href="mailto:linh.vu@vmc.be">linh.vu@vmc.be</a></strong></font>"

#800000 is inderdaad de kleur die ik nodig heb

wat moet ik aan deze code vervangen?
Niets. Waarschijnlijk staat er bovenin je broncode een (verwijzing naar een) style-sheet. Die moet je aanpassen.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast, wat maakt het uit dat die kleur niet klopt :?

Wil je dit perse weer standaard hebben, dan moet je je temp-inet files weggooien. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op 06 februari 2004 @ 11:51:
[...]
Niets. Waarschijnlijk staat er bovenin je broncode een (verwijzing naar een) style-sheet. Die moet je aanpassen.
bovenaan de broncode van dit (asp)bestand? hoe ziet die eruit? en wat moet ik er precies aan aanpassen? want ik ken niets van programmeren!
BtM909 schreef op 06 februari 2004 @ 11:55:
Daarnaast, wat maakt het uit dat die kleur niet klopt :?

Wil je dit perse weer standaard hebben, dan moet je je temp-inet files weggooien. :)
over de hele website zijn de emailadressen in het rood, dus 't is wel belangrijk

als ik de temp int files verwijder, is dat dan een definitieve oplossing? als ik dan achteraf weer op de site surf... ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:13:

over de hele website zijn de emailadressen in het rood, dus 't is wel belangrijk

als ik de temp int files verwijder, is dat dan een definitieve oplossing? als ik dan achteraf weer op de site surf... ?
Dat is standaard gedrag van de meeste browsers. Je kan op meerdere manieren de kleuren instellen van je links, zoals bijv.:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<style type="text/css" media="screen">
a, a:link, a:active
{
 color: #0D2B88;
}

a:hover
{
 color: #6B7FBC;
}
</style>

Vul dan even je kleur in en voila.

en er is meer te vinden op: http://www.w3schools.com/css

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1